Wpis z mikrobloga

@Slusar24: Zakładaj ticket na gearbest, mi napisali, że kontaktują się z pośrednikiem i wyjaśnią sprawę do 7dni i wtedy zaproponują rozwiązanie. Jeśli będzie w porządku to skorzystam jeśli nie to kontaktuje się z paypalem. Ty niestety jesteś na łasce gearbest.
Też mam zaszczyt załapać się na ten problem i z tym samym telefonem. Jak pisałem na innym wątku: Z ciekawostek, to w zamówieniu nie ma zdjęcia wysłanej paczki, gdzie dla innych zamówień zawsze dostawałem. Też tak macie? Bo sam nie wiem czy właściwie wysłali te telefony...
Jak to jest możliwe, że nas tak uwalili? Wysłane podobno 2 lipca, w Austrii od 13 lipca.. Komuś to doszło w ogólel? Masakra totalna.. Myślałem, że EU registered będzie lepszym wyborem.. dojdzie do 15 dni roboczych taaa..
Też mam ten sam problem, który dotyczy zamówienia mi5 z gearbestu. Info w tracking prawie identyczne jak u @Scorpio412. Raz już składałem ticketa to była tylko standardowa odpowiedź, żeby potwierdzić shipment details. Napisałem im drugi raz wiadomość, jak w ciąge ~tygodnia nic się nie posunie sprawa do przodu to pewnie będę robił zwrot, na szczęście płaciłem przez paypala
Harros - Też mam ten sam problem, który dotyczy zamówienia mi5 z gearbestu. Info w tr...

źródło: comment_U1115rmxAIXU5JHZnph8nw40MImLD4Pn.jpg

Pobierz
@Harros: po jakim czasie można robić zwrot ? Można od razu zwaracac się do PayPal ? Czy gearbestowi pisać bo z tego co czytam to nic nie robią tylko karzą czekać -.-
@legoos Mi gearbest kazał czekać, napisałem drugą wiadomośc i czekam na odpowiedź. Nie wiem po jakim czasie robić zwrot, ale jeśli był termin dostarczenia niby 10-20 dni, to po miesiącu jak nie ma, to jednak coś już nie tak. Dam im jeszcze tydzień i będę kontaktował się z paypalem
Czyli po prostu zrobili wałek czy co? Kolega zamówił DHL i dotarło mu w 3 dni :V a my już ponad miesiac czekamy. Co robimy? Zapłaciłem kartą a nie paypalem, da się też w ten sposób odzyskać hajs?
Dear Lukasz,

Thank you very much for your feedback.

We not receive feedback from shippier yet.
The shipping agent is checking this problems now.
Could you please wait one more week?

Please rest asured that we are responsiable for your package and we will do our best to help you.

Thank you for your understanding and patience.

Best Regards
Kelly
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/

Super, po tygodniu zwracam sie do banku, żeby