Wpis z mikrobloga

Czy paczki z lipca doszły? Bo zamawiałam na początku sierpnia i szukam, czy jest jakaś nadzieja, że zamówienie kiedyś dojdzie...
  • Odpowiedz
No ja też wystosowałem do nich maila ale nie odpisali nawet. Teraz pytanie jak ich cisnąć? Zakładać spór i brać After Sales Returns & Exchange? I co im napisać? Jak to ogarnąć żeby się nie pruli zbytnio? Nie mam ochoty się z nimi kłócić, chciałbym to jak najszybciej załatwić bo już kupiłem telefon na miejscu w bardzo podobnej cenie...
Druga sprawa, tydzień temu zamawiałem tableta i brałem Priority Line, dostałem nr do
  • Odpowiedz
Tak się zastanawiałem co się dzieje z moją paczką, ale widzę, że nie jestem jedyny. Zamówiłem mi6 (eu registered), którą ponoć wysłali mi 22 sierpnia. Nie mogę nigdzie sprawdzić co się z tą paczką dzieje, bo numer trackingu mi nie działa. Oczywiście też nie doczytałem i kupiłem przez przelewy24, ale wziałem to proponowane ubezpieczenie. Co teraz powinienem zrobić? Jakieś rady? @GearBest_Polska
  • Odpowiedz
@GearBest_Polska jak to w końcu jest z tym refundem? 15.10 minie mi 60 dni czekania na paczkę. Płaciłem kartą kredytową i nie wziąłem ubezpieczenia;/
W jaki sposób zwrócą obiecaną całą kwotę za telefon? Ewentualnie, czy będzie możliwość wysyłki jeszcze raz telefonu ale pewniejszą formą wysyłki?
  • Odpowiedz
moja paczka z początku lipca nie doszła i nie łudzę się że dojdzie. @GearBest_Polska wasz support możecie sobie nie powiem gdzie wsadzić! Proponowanie zwrotu połowy kosztów lub wysłanie ponownie telefonu, jak zapłacę połowę brzmi śmiesznie. Ja na szczęście płaciłem kartą kredytową, więc sprawą zajmie się MasterCard. @GearBest_Polska jak to możliwe że wysyłacie paczki i one giną a wy macie to gdzieś? Wszystko pachnie tutaj przekrętem.
  • Odpowiedz
@matys_m: My tu osobiście żadnych paczek nie wysyłamy :) Po raz enty konto ma charakter jedynie marketingowy. Nie odpowiadamy i nie mamy żadnego wpływu na to co się dzieje z twoim zamówieniem, jak długo odpowiada support i dlaczego magazyn jeszcze nie wysłał paczki. Obecnie jest święto w Chinach za 3 dni (8.10) wszyscy powinni normalnie wrócić do pracy to postaramy się uzyskać jakieś wyjaśnienia w tej sprawie. Na dzień dzisiejszy
  • Odpowiedz
Dobre wiadomości, mam nadzieję że Gearbest się nie wycofa. Mi też proponowano zwrot połowy, ale jeszcze nie minęło 60 dni od wysyłki (tylko 43...). Poczekam do końca tego czasu i zobaczymy jak to będzie...
  • Odpowiedz
I nie będziesz miał... No, może na 99% nie będziesz. Jeśli płaciłeś PayPal - to pod koniec deadline (możesz szybciej) zgłoś do nich. Można na nich liczyć. Gearbest przed upłynięciem deadline będzie proponował zwrot połowy kasy, lub dopłacisz połowę, przyślemy Ci nowe... Nie wiem co będzie po deadline. Mam nadzieję że to co Gearbest Polska pisał. Dziwne że w centrali wiedzą o tym problemie od dawna i nic z nim nie robią.
  • Odpowiedz
U mnie deadline był miesiąc od wysyłki - a teraz napisali, że dopiero za kolejny miesiąc można stwierdzić, że paczka zaginęła. Czekać czy uderzać do Paypala?
  • Odpowiedz
Ja uderzyłem. Jeśli jesteś pewien że to ten sam przypadek (Vienna airport i nic), to uderzaj i opisz sprawę. U nich też to troszkę potrwa, ale są bardziej pomocni niż support Gearbest...
  • Odpowiedz