Wpis z mikrobloga

@omgoogle: Mnóstwo o tym plotek, w każdym razie faktem jest że muszą to zrobić bo o ile się nie mylę aktualny silnik jest już niemal że pełnoletni i im nowszy sprzęt będzie się pojawiał tym więcej będzie błędów..
Valve walczyło o wprowadzenie API Vulcana, a to zwiększy przychodzy przez lepsze wsparcie dla linuksiarzy a zatem ich platformy SteamMachine's, nowy silnik ma zwiększać stabilność, pozwalać na zwiększenie liczby detali, wprowadzenie nowych technologii
@Rzartownis: jak nie jest jak jest, jest dokladnie tak samo
na 60+ fpach grasie totalnie plynnie, mozesz miec duzy input lag i inne gowna ale gra jest plynna
nie wiem czy ci kiedys spadlo ponizej 60 ale wtedy nie da sie grac
@FeliC: Ciężko powiedzieć, stawiam że mniej minimalnie ale za to będą bardziej stabilne niżeli by miały skakać 40-120 spodziewał bym się czegoś w stylu 50-70 ale za to spodziewał bym się skoku wydajności na nowszych słabszych sprzętach ze względu na Vulcana i DX12, żeby pod to się załapać twoja grafika musiała by obsługiwać DX11.1 o ile się nie mylę więc i intelowskie grafiki mogły by się załapać :>