Wpis z mikrobloga

@Inaes Zależy na jakim stanowisku (byli inżynierzy, którzy od produkcji zaczynali). W praktyce w Aleksandrowie jako pierwszy lepszy wychodzisz ok 2500 netto. A później w górę. Znam tam ludzi co i 7k wyciągają.
  • Odpowiedz
@kiszczak: Stanowisko związane z szeroko pojmowanym przygotowaniem produkcji, miałbym w dużym stopniu pomagać planiście. Także raczej praca biurowa.
  • Odpowiedz
@BedeKiedysMarsjaninem: @kiszczak: Na praktykach aktualnie "zarabiam" 1500 brutto ale już wiem, że chcą mi zaoferować dalszą współpracę i zastanawiam się ile mógłbym im powiedzieć jakby się zapytali. Dodam, że stanowisko jest w bardzo małym stopniu powiązane z moim kierunkiem a ja na ten moment jestem tylko technikiem, inżynier za pół roku będzie.
  • Odpowiedz
@BedeKiedysMarsjaninem Nie wiem czy dziwne. W zasadzie samo wykształcenie nie jest pewnikiem dobrych zarobków. Dla gościa zaraz po studiach, który pracę zna tylko z praktyk i tv coś ok 3k jest w moim mniemaniu rozsądnym wykształceniem. To w zasadzie 5/3 minimalnego wynagrodzenia.
  • Odpowiedz
@BedeKiedysMarsjaninem: Ty chyba nie zauważyłeś, że mamy 2017 i papierek inżyniera możesz sobie położyć w toalecie na wszelki wypadek jakby srajtaśmy zabrało.

Strasznie nie lubię takich, co myślą, że mają papierek to dostaną kokosy i w ogóle coś potrafią. Zazwyczaj na rozmowach lecą na odstrzał, bo po studiach to dopiero zaczynasz się uczyć. Po roku doświadczenia możemy rozmawiać.
  • Odpowiedz
@npsr: A ty chyba nie zauważyłeś, że podkreślam fakt, że wg prognoz wykopków technik może dostać więcej niż inżynier więc coś tutaj jest nie tak.

A że ty bimbałeś całe studia i dopiero zaczynasz się uczyć to nie mój problem.
  • Odpowiedz
@BedeKiedysMarsjaninem: Ja zacząłem kodować jak miałem 14 lat :P Ale to nie jest w tym istotne. Studia mogą dać Ci tylko podstawy. Do pracy Cię nie przygotują. Jak przychodzą studenci do idą na staż albo juniora, bo trzeba ich dopiero nauczyć jak wygląda praca.