Wpis z mikrobloga

@SpiderFYM: Praktycznie żywcem wziąłem od PanTechnik - https://www.wykop.pl/wpis/25495525/#comment-90898273 - Mardroeme najbardziej do zmiany, ale to zależy co się spotyka, na Eredina, czy mirrory z Dagonem raczej słabe, można zastąpić Wzmocnieniem, ale daje z kolei radę na krasnoludy.

Co do Radowida, to ja grałem długo swoim Radkiem, typowo pod kontrę Dagona (Deszcz i Redańscy Rycerze), ale nie mogłem pułapu 4250 przebić, z kolei teraz grając Dagonem i wiedząc co Radka boli
@Jan_K: Jeżeli to możliwe to podczas mulliganu pozbywasz się wszystkich wiedźm jeżeli chcesz je grać R3. Szansa, że dobierzesz do 3 rundy to jakieś ~90%.
Utopce to brutalna kontra na radowida, nie przegrałem ani jednej gry vs radowid na pogodzie w tym patchu.
Grzyby są świetne na krasnale i consume, niezłe na discard skellige i rębaczy, mogą się też przydać aby ograć borkha. W mirrorze i na eredina słabe i nigdy
@PanTechnik: Ostatnio miewam gry, gdzie np. w drugiej rundzie wskakują mi dwie wiedźmy, gdy jedną już mam w ręce...

Utopce z Przerazą, Caranthirem i Starym Grotem pozwalają też na inne fajne zabawy ;), ale to chyba raz mi tak siadło, że 3 razy w jednej rundzie udało mi się go obudzić (po czym przeciwnik, w pierwszej rundzie poddał całą grę), zazwyczaj jednak jakoś to blokują albo poddają rundę szybciej, jak widzą