Wpis z mikrobloga

@bocznica: może pośpij jeszcze i przeczytaj jeszcze raz? ;)
Albo dobra, bo do roboty trzeba iść, na spanie czasu brak:

tam masa jeszcze OK, biorąc pod uuwagę, że typowy motocykl "adwenczer" waży 230+kg, ale silnik to anemia totalna


Masa (CRF250 Rally) jest OK, jeśli weźmie się pod uwagę, ile waży współczesny typowy "adwenczer" (czyli z akcesoriami właśnie te 230kg - Afryka, KTM1090, BMW F800 i R1200GS - jasne, teraz doszło to
@joanna-solawa ależ ja piszę o asfalcie, a nie o tym, co on robi w terenie. Już ci kilka razy o tym pisałem. A z 24KM, a na kole pewnie z 20 i 23Nm i 160+kg masy własnej z 80kg chłopem na pokładzie, to po prostu dynamiczne nie będzie na drodze.
@szafura: jako konsument jak najbardziej mogę wyrazić swoją opinię i właśnie to robię. Jak nie chcesz wyrażać swojego zdania - nikt ci nie broni. Ja napisałem co napisałem i nie ma co mnie przekonywać.

A tak serio - narzekanie na polityków i miliard innych rzeczy w necie też nie ma większego sensu, ale dyskusja nie musi automatycznie się przekładać na jakieś zmiany czy korzyści.
@szafura no to nie kupuję, ale czemu czepiasz się, że mam o nim swoje zdanie, hmm? Jak najbardziej mogę "mówić sobie co chcę". Przypominam, że m.in. po to mamy internet. Nie siedzę ci nad głową i nie zmuszam, bys mnie słuchał.