Wpis z mikrobloga

@ArekJ Spróbuj zresetować modem. Weź wykalaczke i przycisnij z tyłu urządzenia przycisk reset z 15 sekund. Może masz kiepski sygnał. Wpisz w przeglądarce 192.168.0.1. i napisz jakie liczby są tam na kanałach.
@ArekJ wejdź na modem i wyślij screeny. Zobaczę czy wszystkie kanały są zalogowane. Jak jeden downstream nie działa to może zredukować prędkość ze 100 do 2.
@ArekJ rzeczywiście sygnał masz w normie. Wpisywanie na sztywno dnsow nie pomoże. Wydaje mi się, że jest za duże nasycenie sieci. Tylko, że z tym nic nie zrobisz. Oczywiście zgłaszales problem?
@TomqTomq: jeszcze nie, bo oni nie mają pomocy 24h a nie mam teraz czasu na słuchawce wisieć, po południu zgłoszę.
Znasz może jakiś program, który by monitorował i logował problemy z działaniem sieci? Chciałbym to zgłaszać za każdym razem jak mi padnie internet z tego powodu nawet jak mnie nie ma w domu. Bo wyłapuje to mniej więcej 3x w tygodniu a pewnie internet pada częściej.
Myślałem nad zapisywaniem wyników pinga