Wpis z mikrobloga

  • 1
@oficer-prowadzacy bory były dosyć drogie a jak szły na odsprzedaż, to znajdowały szybko kupca z racji tego, że to sedan i vw (nadwozie lubiane przez starszych panów w Polsce, co widać po właścicielach skody fabii sedan)
  • Odpowiedz
@Jestem_Tutaj: @TheFallen: @Singularity00:
Fabia sedan to chyba najbrzydszy VAG, nie wiem co kierowało projektantami że dali tej wersji zielone światło i dopuścili do produkcji xD
Bora może też nie jest jakoś super piękna, ale przynajmniej ma jakoś zachowane proporcje jak na małego sedana (aczkolwiek jak chodzi o trójbryłowe nadwozia na bazie Golfa IV to Octavia I wygląda dużo lepiej).
  • Odpowiedz
@oficer-prowadzacy: pamiętajmy, że Octavii daleko do bycia sedanem, pseudo limuzyną. To od początku był liftback i to skodzie wyszło bardzo na dobre bo zamiast doklejonej do golfa komody wyszła sensowna całość. Tylko, że trzeba mieć na uwadze, że dobry wygląd octavii to też zasługa tego, że to nie jest typowy kompakt (jak golf) czy klasa b (jak choćby wspomniany peugeot 206 sedan czy polo)a coś pomiędzy kompaktami i klasą D -
  • Odpowiedz
  • 0
@oficer-prowadzacy VAG ostatnio nie ma dobrej passy do małych sedanów. Fabia, Bora, Jetta, beznadziejne Toledo III. Nawet ostatnia Jetta z zewnątrz całkiem ładna, ale wnętrze to jakieś nieporozumienie. Widać, że samochód szykowany na rynek tanich sedanów. Liftbacki skody o wiele lepiej im wychodzą.
  • Odpowiedz
duży bagażnik... do którego nie da się włożyć nic dużego ze względu na mały otwór załadunkowy ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@TheFallen: bardziej bym stawiał na aspiracje bycia czymś w rodzaju wyższej klasy, upodobania się do elit... coś na zasadzie nadawania imion z seriali z lat 90. przez #!$%@? rodziców z patologii :D Kasy nie mieli, ale chcieli mieć limuzynę to brali takie cuda jak polo sedan, thalia
  • Odpowiedz