Wpis z mikrobloga

Historia krótka w opisie ale długa w czasie. Narzeczonej bankomat zeżarł kartę. Zadzwoniła na m linie mBanku, miła pani jej pomogła i wypełniła wniosek o nową kartę. Narzeczona czeka ponad 2 tygodnie a karty jak nie było tak nie ma. Dzwoni znowu na mLinnie i jak się okazuje miła pani w miejsce nr domu wpisała nr domu ale też wpisała nr domu do nr mieszkania. Tym razem miły pan z mLinni wprowadził dane poprawnie. Dziś rano przychodzi karta narzeczona chce ją aktywować i okazuje się że można aktywować jedynie tą kartę która trafiła pod inny adres. @ZespolmBanku dziękujemy bardzo, dzięki waszej mega obsłudze narzeczona meczy się bez karty już półtora miesiąca a do tego wydała ponad 50 zł dzwoniąc pod wasz nr 801 coś tam coś tam. Nie wspominając o moich kosztach, bo gotówki czasami brak a nie wszędzie gdzie jest terminal można płacić blikiem. #mbank

edit: Narzeczone czeka na kolejną kartę bo z tą co przyszła nie da się nic zrobić
  • 7
@p3j, jeżeli Twoja narzeczona zamówiła nową kartę to karta, która była wysłana na błędny adres powinna być zastrzeżona. Karty zastrzeżonej nie można aktywować. Na jakiej podstawie Twoja narzeczona uzyskała informację, że można aktywować tylko kartę wysłaną na inny adres? W przypadku kosztów kontaktów z mLinią są one uzależnione od taryfy opłat operatora komórkowego z którego usług korzysta Twoja narzeczona. Zachęcamy do rozmowy z naszym ekspertem online na wideo/audio lub czacie: https://www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/ekspert-online/
@ZespolmBanku: na podstawie rozmowy z konsultantem. Karta wysłana na zły adres nie została zastrzeżona bo dalej widniała dziś w systemie mBanku jako ta do aktywacji, natomiast nowej która przyszła nie było na stronie dostępnej do aktywacji. Miły pan na mLinni poinformował że dziś wyśle nową kartę, bo teoretycznie ta którą dziś narzeczona odebrała nawet podobno nie powinna do niej trafić, bo wcześniejsza karta nie została zastrzeżona. Proszę zacznijcie ogarniać bałagan, bo
@ZespolmBanku: Brawo dziś przyszła kolejna karta Visa, a w rozmowie z konsultantem ustalone było że miał być MasterCard. A co lepsze na stronie z kartami widnieją dwie karty jedna do aktywacji MasterCard i druga zablokowana Visa.
Ręce opadają. #mbank