Wpis z mikrobloga

Ja uważam, że dobrze im tak. Jakby tak dbali o klienta, jak to sami gdzieś pisali, to przyjęli by to zażalenie grubego z pokorą. A nie najpierw ten na słuchawce buc odwala chamówę, a potem jeszcze po fali jedynek oni dalej cwaniaków zgrywają i jeszcze straszą. Ponadto takie namawianie do wystawiania 5 gwiazdek, za vouchery na żarcie, też jest słabe, fałszywe jedynki to złe i nie dobre, ale fałszywe 5tki to już
  • Odpowiedz
@Usunelem_Konto: bardzo prawdopodobne, ta lekkość z jaką zamawia hejt zgadzając się na wojnę może wskazywać na pewnego siebie januszabiznesu który postanowił zostać januszemmarketingu bez żadnego zastanawiania się czy rozmówca nie kituje o ludziach którzy go słuchają XD czekam aż SĄDOWA Ryba otworzy opinie :)
  • Odpowiedz
Napisałem im w pw,że bardzo słabo postąpiła osoba która odebrała telefon


@Usunelem_Konto: #!$%@? tobie przysłali zgniłą rybę? ciebie po chamsku obsłużyli? bronisz jakiegoś pajaca z internetu, jego źle obsłużyli to niech on da 1 gwiazdke łapkę w dół i nasra im na wycieraczkę, na #!$%@? 300 osób się w to włącza.
  • Odpowiedz
@Mccafferty: to mogło się przytrafić każdemu z nas. W dodatku wydaje mi się że każda osoba, która była świadkiem owej rozmowy powinna mieć prawo do negatywnej oceny restauracji oczywiście w granicach rozsądku(tutaj potępienie komentarzy typu zgniłe jedzenie itp.)
  • Odpowiedz
W dodatku wydaje mi się że każda osoba, która była świadkiem owej rozmowy powinna mieć prawo do negatywnej oceny restauracji


@gienek-sztacheta: to #!$%@? ci sie wydaje, #!$%@?ć reputację całej restauracji bo jeden ziomek na telefonie miał gorszy dzień

to mogło się przytrafić każdemu z nas


a babcia mogłaby mieć wonsy
  • Odpowiedz
Dostali takie oceny za chamskość osoby ktora odebrała telefon.


@Usunelem_Konto: osoba nie była wcale chamska. Po prostu wykopowe bydło musiało do czegoś się doczepić aby wylać na kogoś swoją życiową frustrację.
  • Odpowiedz
@Mccafferty: Od kiedy oceniać mogą tylko bezpośrednio, osobiście dotknięci? Jak komuś również nie spodobało się ich postępowanie, to ma takie samo prawo #!$%@?ć im 1 jak gruby. Może w ten sposób przedsiębiorcy nauczą się, że w dzisiejszych czasach nie ma lipy - albo robisz dobrze i ludzie cię chwalą albo źle i giniesz. Ludzkość posiadła narzędzie do śrubowania standardów, więc z niego korzysta. Jako konsument powinieneś się cieszyć z takiej sytuacji.
  • Odpowiedz
#!$%@? tobie przysłali zgniłą rybę? ciebie po chamsku obsłużyli? bronisz jakiegoś pajaca z internetu, jego źle obsłużyli to niech on da 1 gwiazdke łapkę w dół i nasra im na wycieraczkę, na #!$%@? 300 osób się w to włącza.


@Mccafferty: to. Przecież cały ten system ocen polega na tym, żeby ocena była miarodajna - na 20 osób jedna oceni lokal negatywnie, co da 5% negatywnych opinii i mnie osobiście nie zniechęciłoby
  • Odpowiedz
#!$%@?.

"Wśród osób, które wystawią nam pozytywną ocenę oraz udostępnią posta rozlosujemy vouchery na nasze pyszne rybki.'

Jeszcze łamią regulamin facebooka, nie można tam żebrać.

Druga sprawa, jak ci idioci chcą poprawić oceny jak je wyłączyli. #fucklogic
  • Odpowiedz
w dupie mam to, że miał gorszy dzień.


@laptop_marki_samsung: bo jestes robakiem polakiem jestes #!$%@? kims co nie

Co ja, jako konsument i klient mogę zrobić w takiej sytuacji?


nie jestes konsumentem i klientem w tym momencie tylko ogladales se strima, to cie nie dotyczy w zadnym momencie, nie jestes w tym momencie stroną, jestes zwyczajnie #!$%@? ktory mysli ze wymierza wielka sprawiedliwosc swiatu
  • Odpowiedz