Wpis z mikrobloga

Mirki jak jest z gwarancją na gearbest ? Mam taki problem iż zakupione w marcu słuchawki #meizu ep51 (zapłaciłem wtedy za nie 29$) się #!$%@?ły, a dokładnie padłą bateria, trzymała 6-7h a teraz max 2h, chcę je odesłać na gwarancję i pisze w tej sprawie do gerbest, a oni mi odpisują że są 3 opcje:
1.Zatrzymuje słuchawki a oni mi dają 10$ do portfela gearbest i dodatkowo jakieś punkty.
2.Zatrzymuje słuchawki, w zamian dostaje 10$ na paypal
3.Płacę 15 $ i odsyłam im słuchawki, a oni przysyłają nowe (za co im mam niby płacić 15$ ? dochodzą jeszcze koszty wysyłki)
Żadna z tych opcji mnie nie urządza ponieważ wole im to odesłać, zapłacić za wysyłkę i dostać całkowicie nowe lub naprawione, jest szansa żeby takie coś wywalczyć ? Pierwszy raz muszę coś odsyłać do Chin na gwarancję i kompletnie nie wiem czemu to tak głupio funkcjonuje, będę wdzięczny za wszelkie porady.
#gearbest
  • 4