Komunikacja radiowa Kubicy z zespołem była konkretna, jasna i analityczna. Robert narzekał na podsterowność, balans samochodu i hamulców. "Wróciłem do ustawień hamulców sprzed chwili" powiedział przez radio po wykonaniu trzeciego 8-okrążeniowego porannego wyjazdu, "dodatkowo, przód się blokował przed zakrętem numer 11, [hamulce] zawsze były na granicy blokowania. Między dobrym hamowaniem a blokowaniem kół jest cienka granica. Miałem trochę problemów z naciskaniem hamulca, przez pierwsze 20% skoku pedału samochód nie zwalniał tak jak w dalszej fazie hamowanie. Nie jestem pewny czy to przeze mnie czy to charakterystyka hamulców?" Zespół zapewnił, że nacisk na pedał hamulca jest "porównywalny z Siergiejem [Sirotkinem]"
@BobbyK: Specific w tym kontekście to pewnie bardziej - konkretna, szczegółowa. Poza tym, fajnie że śmiga. No i wiadomo, że zawsze profesjonalnie u niego. Świetny kierowca nie tylko pod względem umiejętności, ale też podejścia i psychiki.
@tatwarm: xD Inna sprawa że to trochę komedia, że tyle czasu Haas nie potrafi tych problemów z hamulcami rozwiązać - jakoś nie pamiętam żeby Grosjean tak narzekał na hamulce w Lotusie, więc coś tu u Haasa jest nie tak. Nawet bez dobrego feedbacku od kierowcy powinni sobie po takim czasie z tym poradzić.
@BobbyK: poza tym, że Bob zawsze był profesjonalistą, za często też nie narzekał na idealny setup, to trzeba pamiętać o tym, że jest głodny tego wyścigowego stylu, więc z dokładnością neurochirurga będzie punktował wszelkie bolączki :D
@Eau-Rouge: profesjonalizm na najwyższym poziomie xd Dobre są te komentarze, że skoro Magnussen sobie daje radę to widocznie Grosjean jest słaby i to wina jego stylu jazdy xd
Pamietajcie, jesli wybierzecie bande czworga, tzn ze zgadzacie sie na lockdowny i zamordyzm. Dacie znac ze w przyszlosci zmuszanie ludzi do siedzenia w domu przez 1-2 lata jest normą i nikt za to nie odpowie.
#f1 #kubica
@BobbyK Grosjean nie lubi tego xd
@tatwarm: xD
Inna sprawa że to trochę komedia, że tyle czasu Haas nie potrafi tych problemów z hamulcami rozwiązać - jakoś nie pamiętam żeby Grosjean tak narzekał na hamulce w Lotusie, więc coś tu u Haasa jest nie tak. Nawet bez dobrego feedbacku od kierowcy powinni sobie po takim czasie z tym poradzić.