Wpis z mikrobloga

@Iperyt: OP jest fakt, ze Paladyn moze miec i 3 Tarimow w talii jesli ma wystarczajaco duzo szczescia. Sama w sobie karta OP nie jest. Ma silny efekt, ktory mocno wplywa na gre (w koncu to legendarka), ale to jest "fair". Da sie grac dookola tego (nie pozwalasz paladynowi zbudowac boardu zeby oplacalo mu sie rzucic Tarima) i ew. trzymasz mass removal na jego tokeny / hard removal na niego samego.
@Iperyt: Tez nad tym myslalem, ale wtedy bylby zwyczajnie slaby. Trade'uje sie wtedy z 2 dowlnymi minionami przeciwnika i znika... A majac 7 hp potrzebny jest jeszcze chociaz ten ping w niego. Sadze ze jako 3/6 by sie nie sprawdzil i byl duzo rzadziej grany.
Tak jak mowie, najgorsze jest to, ze Stonehill pomaga dobrac kolejnego Tarima/Tiriona - i dlatego paladyn jest pod tym wgledem #!$%@? mocny. Tu lezy problem, mimo
@Dawidinho8 stonehill może u paladyna odkryć 3 legendarki, a ponoć na klasowe karty jest większa szansa, więc u paladyna jest to mocna karta. A tarim jest dla mnie dość OP, ale co w nim najbardziej cenie to to że ma ciekawą mechanike oraz może służyć do obrony i do ataku, jedna z lepszych i ciekawszych kart w hearthstone :)
@Iperyt: problem leży w #!$%@? designu karty stonehill defender
Mając 3 legendarki z tauntem u pala szansa na to że nie wypadnie ci zadna do wyboru jest praktycznie zerowa