Stawiam auto do warsztatu i dostaję protokół przyjęcia do naprawy z wyszczególnionymi objawami usterki. Następnego dnia odbieram auto "naprawione" i płacę za wykonaną usługę oraz użyte części i materiały.
Okazuje się jednak zgoła inaczej i po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów z powrotem objawia się ta sama usterka!
Czy mnie jako klientowi warsztatu przysługuje w takiej sytuacji jakieś prawo do reklamacji albo stwierdzenia, że usługa za którą zapłaciłem została wykonana nieprawidłowo? Czy może mechanik nie naprawia i nie wykonuje usługi tylko próbuje ją wykonać i nie gwarantuje skuteczności swojej pracy?
Czy usługi napraw w warsztatach opisane fakturami podlegają jakikolwiek rękojmi albo gwarancji?
A może to ja jestem dającym się golić z kasy baranem, który trzy albo cztery razy płacił już za próbę naprawienia jednego problemu :(
Stawiam auto do warsztatu i dostaję protokół przyjęcia do naprawy z wyszczególnionymi objawami usterki. Następnego dnia odbieram auto "naprawione" i płacę za wykonaną usługę oraz użyte części i materiały.
Okazuje się jednak zgoła inaczej i po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów z powrotem objawia się ta sama usterka!
Czy mnie jako klientowi warsztatu przysługuje w takiej sytuacji jakieś prawo do reklamacji albo stwierdzenia, że usługa za którą zapłaciłem została wykonana nieprawidłowo? Czy może mechanik nie naprawia i nie wykonuje usługi tylko próbuje ją wykonać i nie gwarantuje skuteczności swojej pracy?
Czy usługi napraw w warsztatach opisane fakturami podlegają jakikolwiek rękojmi albo gwarancji?
A może to ja jestem dającym się golić z kasy baranem, który trzy albo cztery razy płacił już za próbę naprawienia jednego problemu :(
#prawo #motoryzacja #samochody #mechanicy
@0987654321:
@mamFAJNYnick:
@nkrnpp:
@drag_op: olej w skrzyni czarny jak kawa a oni nie wiedzą co się dzieje - tak niby wygląda olej po miesiącu od wymiany :(