Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#mirki dlaczego jestem taki #!$%@?? Mam astmę i alergię, nie mogę wytrzymać w mieszkaniu. Często jest mi duszno, pieką mnie oczy i boli mnie głowa. Odczulam się od 4 lat na roztocza. W ciągu ostatnich paru lat mieszkałem w kilku mieszkaniach i wszędzie było to samo. Jak mam posiedzieć w sobotę w mieszkaniu czuję się jak flaki z olejem. Muszę wyjść z laptopem do kawiarni albo innego miejsca publicznego. Jestem #programista i jak mnie zamula nie mogę się skupić, jak chcę porobić coś swojego. Kupiłem jakiś oczyszczacz powietrza za 200zł ale mało daje. Zawsze jak wychodzę na świeże powietrze, po parunastu minutach wraca mi poziom skupienia 10/10.
Chodzę na siłownię raz na tydzień w celu #sport. Ale z astmą szybko mnie dusi na bieżni, więc trochę pobiegam, trochę orbitrek a potem martwy ciąg i trochę hantli - schodzi mi 1,5h. Kiedyś brałem leki na astmę ale teraz już nie (zaproponowane przez lekarza) - efekt był taki sam a nawet teraz trochę mi się polepszyło. Czy kot był czy nie i tak czuję się zmulony w mieszkaniu (2 lata mieszkałem w kawalerkach bez żadnych kotów, odkurzałem raz na tydzień).

Tak oceniam warunki: płucno-alergiczne (łatwość oddychania) w skali od 1 do 10.
- w biurze - czysto, klima, brak kurzu, ale tu trzeba pracować no i ludzie łażą, ocena: 9/10
- kawiarnie - Costa, Starbucks - posprzątane, klima, ale zależy jak się trafi, czasami jest głośno. ocena: 9/10
- mieszkanie - mogłoby być cicho, ale za to kocie kłaki (dziewczyna wymaga kota), kurz, kanapy, dywanik, firany itd, ocena: 3/10

Jakby się dało mieć takie powietrze takie jak na świeżym powietrzu, ale w mieszkaniu, dałbym się pociąć za to... mimo odkurzania, oczyszczacza itd i tak lepiej mi się pracuje w miejscu publicznym - czystym, z klimą, ludźmi, bez kocich kłaków, świeżym powietrzem itd...

Dodam, że najgorzej jest rano. Jak pracuję w biurze cały dzień, a potem wracam do mieszkania od ~18:00 - czuję się w miarę dobrze (zahartowany?).