Aktywne Wpisy
oh_cherry +332
Mirki, oszalałam.
Przeszłam załamanie nerwowe, rzuciłam pracę w korpo, olałam IT i zaczynam od nowa. Do 40 mam plan się przebranżowić (。◕‿‿◕。)
Idę na kurs trenera psów na początek, potem chcę zrobić behawiorystę, docelowo psiego i kociego. Ze zwierzakami pracuję od 15 lat, hobbystycznie, ale dopiero teraz doszłam do momentu, kiedy chcę to zamienić w pracę. I jestem podekscytowana jak nigdy ʕ•ᴥ•
Przeszłam załamanie nerwowe, rzuciłam pracę w korpo, olałam IT i zaczynam od nowa. Do 40 mam plan się przebranżowić (。◕‿‿◕。)
Idę na kurs trenera psów na początek, potem chcę zrobić behawiorystę, docelowo psiego i kociego. Ze zwierzakami pracuję od 15 lat, hobbystycznie, ale dopiero teraz doszłam do momentu, kiedy chcę to zamienić w pracę. I jestem podekscytowana jak nigdy ʕ•ᴥ•
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Z miesiac temu bylam u fryzjera mialam robione refleksy rozjasniaczem niestety i moj fryzjer polecil mi zeby uzyla raz na tydzien jakies maski do wlosow. No i kupilam taka jak zalecil, uzylam ja raz z 2-3 tygodnie temu i od tamtej pory wlosy przetluszczaja sie doslowne dwa razy dziennie, rano umyje i wieczorem sa juz doslownie do mycia ( przed maska mylam co 2-3 dni ) a koncowki sa przesuszone.
Mozecie cos polecic? Szampon? Jakis zabieg? Cokolwiek bo tak to sie zyc nie da ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Na bank niedlugo zetne przesuszone koncowki znowu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#pokazkosmetyczke #rozowepaski #gorzkiezale #wlosy
Ale chyba nie nakładasz jej na skórę co nie?
@llainchan: nalozylam ja raz jak wspomnialam na wlosy w malej ilosci i o. Zaluje bardzo ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Coz trzeba bedzie obciac na chlopaka i czekac xD
Może spróbuj peelingu na skalp, żeby go oczyścić. Opcji jest milion pińcet.
Przychodzi co do czego, a tu nie dość, że push upy, to jeszcze krzywe cycki, albo dziwne sutki ;p