Wpis z mikrobloga

Nigdy więcej #pysznepl - przy zamówieniu info o 35 minutach oczekiwania na dostawę. Po zamówieniu SMS z informacją, że czas oczekiwania to 95 minut. Minęły już grubo ponad dwie godziny, a ja siedzę głodny.

W związku z tym, że to nie pierwsza taka akcja przy zamówieniach przez pyszne.pl to piętnuję tę podfirmę i nigdy więcej już przez nich nic nie zamówię.

#gorzkiezale #zalesie
  • 12
@idaho7: a co ma pyszne do tego, jak długo pizzeria przygotowuje zamówienie, troglodyto? Liczyłeś na serio 35 minut? Lubisz jeść gówno?

Minęły już grubo ponad dwie godziny, a ja siedzę głodny.

To ty nie wiesz, że to nie pyszne przygotowuje żarcie?

nigdy więcej już przez nich nic nie zamówię

#nikogo
i powinieneś zamiast "przez nich" wstawić "od nich" i podać nazwę restauracji
@bluebluesky: Zamówienie było za wyższą kwotę, bez kodu powitalnego, bo już z pyszne.pl korzystałem. Z tej knajpy brałem pierwszy raz, więc z ich punktu widzenia jestem nowym klientem.

@lolikon: Troglodyta to Cię wychowywał. Liczyłem na 35 minut, bo zrobienie kebaba i przejechanie 3,2 km w środku nocy nie jest zadaniem na grubo ponad 2 godziny. Poza tym po co pyszne.pl podaje czas kompletnie od czapy? Bo nikt przy zdrowych zmysłach
@lolikon: Wybacz, ale dyskusja z Tobą nie leży w obszarze moich zainteresowań. Gdybym chciał taplać się w szambie to wybrałbym pracę w kanałach. Czarnolisto.
@idaho7: skoro zamawiasz bez kodów to po co w ogóle korzystasz z pyszne? Wiesz, że dla restauracji lepiej będzie, jak zamówisz bezpośrednio, bo nie będą musieli płacić prowizji? I może nawet jakiś rabat by dali. Często są promocje tylko poza serwisami pyszne/pizzaportal. Ponadto będą mieli kasę od razu, a tak muszą czekać aż serwis łaskawie im wypłaci, co często jest problemem dla restauracji, które muszą mieć kasę na bieżąco dla pracowników.