Wpis z mikrobloga

Orientuje się ktoś jak jest ze zwrotem wadliwego towaru? Sprawa wygląda tak że kupiłem 4 dni temu telefon i następnego dnia zorientowałem się że na dole na wyświetlaczu jest żółty pasek (coś jakby źle rozgrzany klej) byłem dzisiaj w komisie i chciałem go oddać a Pan mówi że mogę na gwarancję oddać i wtedy to rozpatrza bo to moje zdanie, że tam jest ten pasek a on tam nic nie widzi (chociaż pasek jest ewidentnie, potwierdziło mi to kilka osób). No i kwestia jest tego typu że ja nie chcę wymiany wyświetlacza tylko zwrot pieniędzy. I tu pytanie czy potrzebna jest ekspertyza z ich serwisu (bo spodziewam się jaka będzie odpowiedz skoro majster nic tam nie widział) żeby dokonać zwrotu z powodu niezgodnośi towaru?
#prawakonsumentow #xiaomi #reklamacja #majsterklepka #prawokonsumenckie
  • 3
  • Odpowiedz