Wpis z mikrobloga

@Scottie-33: po prostu to nie jest zawód przeznaczony dla ciebie, tak samo jak dla mnie bycie przedszkolanką, jest duzo minusow, ale sa tez plusy i nie zamierzam/-my plakac z tego powodu, ze przez 2 tygodnie otacza mnie/nas tylko woda i idioci w załodze
  • Odpowiedz
  • 0
@kodijak

generatory xD nie wytwarzają napięcia. Widać że nie z maszyny.


Nie no jasne, działają tak o żeby spalić nadmiar paliwa xD się czepiasz słownictwa nie wiadomo po co
  • Odpowiedz
@NienawidzeWymyslacNickow: ewentualnie jakieś policealne szkoły, technikum itd. nie musisz studiować. Powiem nawet więcej, wystarczy że masz papier mechanika jakiegokolwiek i zrobisz kursy pozwalające prace na statku (jakieś 2000zł) i możesz iść bez problemu, o ile ktoś cię zatrudni.
  • Odpowiedz
@NienawidzeWymyslacNickow: eksploatuje, to co może naprawić to naprawia, to co musi robić serwis, robi serwis, nie znam się dokładnie na ich robocie

zalezy od trasy, im wiecej portow, tym mniej wolnego czasu, na statku caly czas jest cos do roboty i moim zdaniem nie jest nudno
  • Odpowiedz
@NienawidzeWymyslacNickow wachty praca 8 h dziennie. Eksploatacja bierzaca + wachty ma 3 mechanik i 2 mechanik na zmiane. Naprawde jak chcesz isc na morze idz tylko na mechanika awansujesz szybko. Teraz mam na statku 2 mechanika w wieku 26 lat. Zarabia 6100 euro
  • Odpowiedz
@NienawidzeWymyslacNickow ja konczylem Nawigacje w Szczecinie. Ale wiem ze na mechaniczny nikt isc nie chcial :D jedyny minus ze potem w wieku 35-40 lat zostaniesz tym Cheffem ale jak trafisz na powalonego Kapitana to i nawet moze sie wpierdzielac do roboty Twoich ludzi w maszynie. No ale stary to stary ;)
  • Odpowiedz