Wpis z mikrobloga

Na pyszne.pl możecie zobaczyć jak nie robić projektów IT :-) Po ostatnich zmianach wykasowali użytkownikom większość danych, historie zamówień, zbierane punkty i inne. Cały serwis wygląda jakby był wynikiem wyścigu z terminem, bo na pewno nie była to walka o jakość usługi. Ta, po ostatnich zmianach runęła na kolana. #januszeit #technologia #gorzkiezale

Poniżej wpisy zadowolonych użytkowników na ich profilu fb.
adam-fischer-547727 - Na pyszne.pl możecie zobaczyć jak nie robić projektów IT :-) Po...

źródło: comment_WAKq7T92DGril603iGr4baXsDITO8JZY.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
Mnie akurat te punkty nie ruszają, bo nie korzystam ale widzę, że ludzie kręcą niezłą inbę z wiązku z tym. Mi przeszkadza prawie wszytko co zmienili w interfejsie a najbardziej to, że nie ma informacji o czasie dostawy i bezpośrednim kontakcie do restauracji. Po zamówieniu pojawia się jakiś idiotyczny widok mapy, który niczego nie wnosi.
  • Odpowiedz