Wpis z mikrobloga

@rzet: Zapytaj Dutkiewicza (prezydenta miasta), dlaczego prowadzi destrukcyjną politykę transportową w mieście.

Buspasy? We Wrocławiu to ludzie są dla komunikacji miejskiej, a nie komunikacja dla ludzi.

Czy dalej jest zakorkowane? Tak, autobusy potrafią tam nawet po 30-40 minut w plecy załapać
  • Odpowiedz
Dlatego na Ołtaszynie nie zrobio. A po drugie, to niby gdzie, jak tam większość dróg to jednopasmówki? ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

@wiedro: miejsce jest na drugi pas czy dla tramwaju czy buspasa... ale patrząc na rozwój miasta to będzie ulica do zakorkowania..
  • Odpowiedz
@rzet: Nowy Dwór razem z Popowicką to priorytetowe inwestycje, rozpisane zostały już przetargi na budowę, ale ludzie myślą, że przecież to się da w tydzień załatwić, bo co to przyjąć przetarg i wybrać firmę. ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Kolejne inwestycje tramwajowe to Ołtaszyn i Strachocin/Swojczyce/Wojnów ( ͡° ͜ʖ ͡
  • Odpowiedz
@rzet: No, bo miał rację, od 30 lat obiecywali, teraz jest rozpisany przetarg już.

Tak, Wrocław ma świetny poniemiecki ring kolejowy (pierścień wokół centrum) + odnogi do każdego większego osiedla. Sęk w tym, że 90% tych linii już dawno zarosło chaszczami, a złomiarze zabrali wszystko, co się dało. Jednak powoli magistrat dąży do otwarcia kolei aglomeracyjnej, czego dowodem jest pierwsza całkowicie miejska nowa linia kolejowa (a raczej zrewitalizowana) do Wojnowa,
  • Odpowiedz
@rzet no tez nie rozumiem, ja sobie specjalnie na allegro kupilem ten magnes na dach ze niby taxi zeby przez traugutta przejechac jak czlowiek i nic nie buduja jak na zlosc
  • Odpowiedz