Wpis z mikrobloga

- #!$%@? mać, no zobacz co #!$%@? narobiliscie!
- To ja tego nie zrobiłem!
- A kto kierowcą #!$%@? jest?!
- Mówiłem, że ja tego nie chcę!
- A kto prowadził wóz?
- Chorąży, bo powiedział tak...
- Z jakiej racji dajecie #!$%@? wóz, ile razy tłumaczyłem, jest kierowcą #!$%@? Ty i żaden #!$%@? nie ma bez mojej wiedzy dostawać
- Panie chorąży, ja powiedziałem tak, co pan chorąży mi nie kazał...
Przygotowuje sie do wyjazdu mtb w góry. W mojej okolicy mam jedną miejscówkę gdzie są delikatne góry piaskowe. To jedyne miejsce gdzie można troszke nacisnąć na padał ( ͡º ͜ʖ͡º). Na mój wypadek złożyło sie kilka czynników pewność siebie, brawura, górka i korzeń. (ʘʘ)
@houk: lepiej wymienić wszystkie szprychy, one podlegają ciągłym naprężeniom, które z czasem powodują powstawanie mikropęknięć w strukturze metalu, z resztą nie wiesz nawet w jakim są stanie. mogły zostać naderwane łby w tych szprychach, a niektórych uszkodzeń nie jesteś w stanie zobaczyć gołym okiem. jedna szprycha kosztuje grosze w porównaniu z ceną zaplecenia koła, a jak zaczną pękać po ponownym zapleceniu to będziesz musiał pleść jeszcze raz. poza tym czarne szprychy
@houk jeżeli piasta nie niest uszkodzona to w zasadzie nie ma potrzeby wymiany. znacznie szybciej zużywają się piasty w kole napędowym ze wględu na to, że na tylnym kole spoczywa większość ciężaru rowerzysty.
@kissandfly: Działałem w naprawie rowerów i motocykli ponad 10 lat. Może szprychy 20 lat temu były inne, ale nie pękały same z siebie. Mieliśmy nawet tester do wytrzymałości szprych i w większości wypadków po kraksie wymieniało się kilka, maks kilkanaście sztuk, reszta była ok. Co do piast to pękają czasami oczka na szprychy, tego też nie widać na pierwszy rzut oka :D
najpierw

panie kierowniku a mozna tanij?

a potem obrecze lamia sie na krawezniku
cebula zawsze wylezie bo taki to kupi jakies chinskie gowno z glupim napisem XD jakies roket XD