Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Chciałbym Wam opowiedzieć jak to jest być gejem w Polsce, a jest tragicznie. Nie mam na myśli tutaj tej rzekomej homofobii, nienawiści państwa do homoseksualistów i ciągłego dręczenia za odmienność. To całkowite bzdury. Jestem młodym mężczyzną, studentem. Mieszkam w jednym z większych miast w kraju. Moi znajomi i najbliższe otoczenie (z rodziną włączenie) wiedzą o mojej orientacji i całkowicie ją akceptują. Na początku może były problemy, jakieś zdziwienie, ale potem się unormowało i obecnie nikt nie zwraca na to uwagi.
Przede wszystkim dlatego, że w Polsce praktycznie niemożliwym jest poznanie normalnego homoseksualisty.
W "prawdziwym życiu" oczywiście nikogo nie poznam. Graniczy to z cudem. Myślałem, że może ktoś weźmie ze mnie przykład i się objawi, co by nas jakoś mogło połączyć. Przyjaźń, potem uczucie... Miałem kilka partnerek, zanim zdałem sobie sprawę, że pociągają mnie mężczyźni. Wiem jak to powinno wyglądać. Te pierwsze randki, nieśmiałe wyznania, gesty. Fajnie jest coś takiego przeżywać.
Dlatego znalazłem kilka aplikacji będących "tinderem dla homosiów" i jakiś odpowiednik sympatii. W kilka godzin po rejestracji wpadło kilkanaście matchów, więc rozpocząłem rozmowy. Niestety, ale większość schodzi na tematy seksu. Rozmówcy szybko łamią bariery i pytają o rzeczy takie jak łóżkowe upodobania i długość penisa. A ja nawet nigdy się nie trzymałem za rękę z chłopakiem. No może w podstawówce, kiedy trzeba było chodzić w parach na szkolnych wycieczkach. Takie podejście od razy dyskwalifikowało facetów. Po "hej" często od razu padały propozycje spotkania się na niezobowiązujący seks.