Wpis z mikrobloga

@contraband: Ja #!$%@?, przecież to jest uszkodzenie mechaniczne, czy masz gwarancję czy nie to bez różnicy, i tak nie mają obowiązku zwracać Ci za to kasy, ludzie opanujcie się z tym hejtem bez powodu, jakby to była płyta indukcyjna każdej innej firmy to prawdopodobnie byłoby tak samo bo szkło hartowane nie jest odporne na obciążenia udarowe i po prostu pęka, to tak jak szyby w autobusie, możesz bić w nie rękoma
@Qrka: ale ja nie oczekuję nawet zwrotu kasy, ogólnie jestem zadowolony z płyty. Chciałem, żeby się ustosunkowali, np napisali, że jest nietłukąca, ale nie zawsze, czy coś ;-)
Serio nie kręcę afery. Sądziłem, że odpowie solgaz, a nie trzydziestu mirków.
Wiem, że to uszkodzenie mechhaniczne. Zdarza się, ale trochę szkoda, że od tak przypadkowego zdarzenia pęka nietania płyta. Pewnie jakiś zbieg okoliczności, uderzyła ostrą końcówką.
@contraband: z całym szacunkiem, ale przypominasz mi Sebę z serialu Zwierzyńscy: rozwalił telefon licząc na nowy xD Tutaj spadło coś z nad płyty (kto wiesza jakiekolwiek przedmioty nad szklaną płytą). Sam testowałem osobiście wytrzymałość szkła ceramiczne i upuszczając garnek z wodą z wysokości około 30 cm (bo wyżej chyba nikt nie podnosi gary) nic nie pękło.
@Neaopoliti: nie umiesz czytać? Niczego nie rozwaliłem specjalnie to raz. Dwa - nic nie spadło z półki, tylko z ręki pokrywka. Max 30-35cm. Domyślam się że to głupi zbieg okoliczności. Akurat takie miejsce, może była ryska, czy coś, pokrywka ma metalowy rant - walnęło pewnie ostrą końcówką. No #!$%@? straszna, ale co? Niczego nie żądam, wręcz zdaję sobie sprawę, że to uszkodzenie mechaniczne - każdy odrzuci taką reklamację. Chciałem, żeby solgaz