Wpis z mikrobloga

Pozwolę sobie pingnąć raz jeszcze, bo kilka osób które odpowiedziało wiadomością prywatną na wczorajszy post chyba olało sprawę ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Robimy projekt po godzinach, całkowicie dla zabawy, for fun - https://hackerclicker.io - szczegóły w poście wyżej. :)

Potrzebujemy kogoś do pomocy na #frontend, bo dużo pomysłów "przyklepanych" a trochę rąk za mało ;)
jeśli szukasz projektu po godzinach, i potrafisz w #react #nodejs #javascript to jesteś idealnym kandydatem.
To nie jest oferta pracy - nie ma (przynajmniej narazie) planów monetyzacji, robimy po prostu gierkę w wolnych chwilach, kiedy nam się chce. Szczegóły o "flow" projektu są w poście wyżej zalinkowanym. Dzięki!

#programowanie #komputery #it #projekt #pomocy
  • 18
  • Odpowiedz
@AwizisieAkat:

aktualnie mona tylko robić te bruteforcy, tak?

Aktualnie tak. W liście TODO na oficjalne wydanie jest sporo jeszcze opcji (duele między graczami, challenge - odpowiednig questów, kilka innych), ale brakuje rąk do pisania narazie, małe kroczki stawiamy.

nie da się
  • Odpowiedz
@AwizisieAkat: limity są dla każdego gracza takie same, ale pracujemy nad upgrade'ami, które pozwolą wykupić ulepszenie za hacker coiny. Jeden bruteforce = stała ilość hackercoinów dla każdego, co też będzie "upgrade-able" niedługo :)
  • Odpowiedz
@AwizisieAkat: rozważ następującą sytuację:

1 adres IP może zrobić request raz na 10 sekund - więc w ciągu minuty jeden adres IP może uzyskać 6 jednostek bruteforce.

Limit na użytkownika wynosi 100 na minutę (aktualnie, narazie jeszcze tego upgrade'owac nie można, ale będzie można Niedługo™).
W związku z tym, łatwo można policzyć, że skoro jeden adres IP może uzyskać 6 punktów na minutę, a limitem jest 100 na minutę, to potrzebujesz ~16,(6) adresów IP aby wysycić
  • Odpowiedz