#hackerclicker będzie niedostepny przez ETA 30s od 2017-04-23 20:32:50 UTC.
Elo.
Cośtam z kolegami piszemy "grę" #gamedev #gry, ale nie taką grę mainstreamową, tylko taką wiecie, hipsteriada, bo "dla hakerów" :^). Wszyscy jesteśmy mirkami, ale wolelibyśmy na tym etapie jednak się nie afiszować xD.
Gra się nazywa HackerClicker (https://hackerclicker.io #hackerclicker - domena .io musi być (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)). Kilka dni temu mieliśmy premierę alfy na świat.
Żeby nie przedłużać: w grze chodzi o (programowanie | psucie innym | psucie ogólnie | spryt | kunszt hakera!), ale głównie o to, żeby być jak najwyżej w tabelce wyników (czyli mieć jak najwięcej Hacker Coinów). Przykładem jest np. to, że jeden z graczy podpiął javascript ("kopiący" Hacker Coiny) pod stronę -
Cośtam z kolegami piszemy "grę" #gamedev #gry, ale nie taką grę mainstreamową, tylko taką wiecie, hipsteriada, bo "dla hakerów" :^). Wszyscy jesteśmy mirkami, ale wolelibyśmy na tym etapie jednak się nie afiszować xD.
Gra się nazywa HackerClicker (https://hackerclicker.io #hackerclicker - domena .io musi być (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)). Kilka dni temu mieliśmy premierę alfy na świat.
Żeby nie przedłużać: w grze chodzi o (programowanie | psucie innym | psucie ogólnie | spryt | kunszt hakera!), ale głównie o to, żeby być jak najwyżej w tabelce wyników (czyli mieć jak najwięcej Hacker Coinów). Przykładem jest np. to, że jeden z graczy podpiął javascript ("kopiący" Hacker Coiny) pod stronę -
HackerClicker via iOS
- 0
@TheNewIcek: aktualnie jedynym sposobem zdobywania punktów jest bruteforce, czyli robienie requestow. Nie jest to jednak takie proste, bo są pewne limity które powodują, ze z jednej maszynki nie wyciągniesz optymalnej ilości przychodu w danej jednostce czasu :)
To o czyn wspomniałem co zrobił jeden gracz było sprytne - wyczaił ze CORS akceptuje requesty z dowolnego źródła, i w ten sposób ma nieograniczona ilość maszynek które to robią.
To o czyn wspomniałem co zrobił jeden gracz było sprytne - wyczaił ze CORS akceptuje requesty z dowolnego źródła, i w ten sposób ma nieograniczona ilość maszynek które to robią.
HackerClicker via iOS
- 0
@TheNewIcek: natomiast w planach jest kilka metod, które już tak prymitywne nie są - bruteforce jest tylko w celach tutorialowych, zapoznawczych :)
@Melcma: około 21 będziemy robić call na hangoutsach, postaramy się wprowadzić trochę w zarys projektu i jak to wszystko działa. Pingnę Ci na PW z linkiem :)
@billy0o: a w czym na backu piszesz? Chcemy zrobić czat-bramkę (web <--> irc), a Railsy do tego tak średnio. Potrzeba czegoś stabilnego, gdzie pójdzie deploy raz i będzie stało ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
@billy0o: zerknij na PW :-)
HackerClicker via iOS
- 0
@Nartenlener: już zgłoszone, jest w TODO, niedługo będzie :) do tego czasu tak jak MOTD sugeruje - 'man hackerclicker'
@matiit: jest minimalny zarys do MVP na official release. Jeszcze nie jest skończony. Tak samo było w trybie alfy, i finalnie skończyliśmy MVP i udało się dowieźć wszystkie ficzery które chcieliśmy mieć.
@czesiobar: w TODO jest milion rzeczy, tylko ludzi do kodu brak :-) zobaczymy.
Pozwolę sobie pingnąć raz jeszcze, bo kilka osób które odpowiedziało wiadomością prywatną na wczorajszy post chyba olało sprawę ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Robimy projekt po godzinach, całkowicie dla zabawy, for fun - https://hackerclicker.io - szczegóły w poście wyżej. :)
Potrzebujemy kogoś do pomocy na #frontend, bo dużo pomysłów "przyklepanych" a trochę rąk za mało ;)
jeśli szukasz projektu po godzinach, i potrafisz w #react #nodejs #javascript to jesteś idealnym kandydatem.
To nie jest oferta pracy - nie ma (przynajmniej narazie) planów monetyzacji, robimy po prostu gierkę w wolnych chwilach, kiedy nam się chce. Szczegóły o "flow" projektu są
Robimy projekt po godzinach, całkowicie dla zabawy, for fun - https://hackerclicker.io - szczegóły w poście wyżej. :)
Potrzebujemy kogoś do pomocy na #frontend, bo dużo pomysłów "przyklepanych" a trochę rąk za mało ;)
jeśli szukasz projektu po godzinach, i potrafisz w #react #nodejs #javascript to jesteś idealnym kandydatem.
To nie jest oferta pracy - nie ma (przynajmniej narazie) planów monetyzacji, robimy po prostu gierkę w wolnych chwilach, kiedy nam się chce. Szczegóły o "flow" projektu są
@AwizisieAkat:
Aktualnie tak. W liście TODO na oficjalne wydanie jest sporo jeszcze opcji (duele między graczami, challenge - odpowiednig questów, kilka innych), ale brakuje rąk do pisania narazie, małe kroczki stawiamy.
aktualnie mona tylko robić te bruteforcy, tak?
Aktualnie tak. W liście TODO na oficjalne wydanie jest sporo jeszcze opcji (duele między graczami, challenge - odpowiednig questów, kilka innych), ale brakuje rąk do pisania narazie, małe kroczki stawiamy.
nie da się
@AwizisieAkat:
ps.
( ͡° ͜ʖ ͡°) i upewnij się, że wysyłasz podpisany nagłówkiem
ps.
{ "user": { "nickname": "Awizisie" } }
( ͡° ͜ʖ ͡°) i upewnij się, że wysyłasz podpisany nagłówkiem
application/json
.@AwizisieAkat: limity są dla każdego gracza takie same, ale pracujemy nad upgrade'ami, które pozwolą wykupić ulepszenie za hacker coiny. Jeden bruteforce = stała ilość hackercoinów dla każdego, co też będzie "upgrade-able" niedługo :)
@AwizisieAkat: rozważ następującą sytuację:
1 adres IP może zrobić request raz na 10 sekund - więc w ciągu minuty jeden adres IP może uzyskać 6 jednostek bruteforce.
Limit na użytkownika wynosi 100 na minutę (aktualnie, narazie jeszcze tego upgrade'owac nie można, ale będzie można Niedługo™).
W związku z tym, łatwo można policzyć, że skoro jeden adres IP może uzyskać 6 punktów na minutę, a limitem jest 100 na minutę, to potrzebujesz ~16,(6) adresów IP aby wysycić
1 adres IP może zrobić request raz na 10 sekund - więc w ciągu minuty jeden adres IP może uzyskać 6 jednostek bruteforce.
Limit na użytkownika wynosi 100 na minutę (aktualnie, narazie jeszcze tego upgrade'owac nie można, ale będzie można Niedługo™).
W związku z tym, łatwo można policzyć, że skoro jeden adres IP może uzyskać 6 punktów na minutę, a limitem jest 100 na minutę, to potrzebujesz ~16,(6) adresów IP aby wysycić
@AwizisieAkat: słuchaj, no, nie będziemy szastać protipami. Pomyśl jak możesz wykorzystać to, że API przyjmuje zapytania z dowolnej strony WWW. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na tym polega ta gra, bądź sprytny, kombinuj, ucz się!
@AwizisieAkat dostajesz
0.0710405
(10% punktów najmocniejszego gracza) hacker coinów za znalezienie dziury ( ͡° ͜ʖ ͡°) dobra robota.Zapomniałem dodać tagów więc pinguję w ten sposób ( ͡° ͜ʖ ͡°) miłego dzionka coledzy, rzućcie okiem w wolnej chwili.
#gamedev #gry http://www.wykop.pl/wpis/23624337/pozwole-sobie-pingnac-raz-jeszcze-bo-kilka-osob-kt/
#gamedev #gry http://www.wykop.pl/wpis/23624337/pozwole-sobie-pingnac-raz-jeszcze-bo-kilka-osob-kt/
@HackerClicker: Ok. Dzięki za info :-)
- Klikacz dla hakeruf ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- https://hackerclicker.io/
- wykop@hackerclicker.io
- pierwszy użytkownik zarejestrował się
Tue, 18 Apr 2017 16:18:24
,- od tamtej pory do teraz w bazie znalazło się
34858
użytkowników,- z łączną sumą hacker coins
4.63182450000000001
,- zostały wyłapane dwie dziury za które użytkownicy zgarnęli nagrody,
- udanych bruteforce'ów