Płaciliście zbliżeniowo telefonem #mi5 #miui 8.2.2 w #mbank ?? Ja dziś próbowałem i nic jak macie ustawioną aplikacje? Czy muszę ściągnąć aplikacje #androidpay ??
@Lilac: Daj uprawnienia NFC aplikacjom. Sam jak gamoń zastanawiałem się i pisałem do mbanku, że mi trefną kartę mastercard dali, a ja po prostu nie dałem uprawnień nfc android pay i mbank (w sumie to apki nawet nie pytały)
@Lilac: @t-time: miałem podobny problem, ale NFC było włączone. Po pierwsze jeśli masz włączony tryb programisty, to musisz go wyłączyć (jest jakiś tutorial na youtube). Po drugie w moim Mi5 zadziałało dopiero jak to zrobiłem oraz gdy ustawiłem "Domyślny portfel - HCE WALLET" zamiast Mi Wallet
@Pawelooo: Przecież android pay to nie HCE. Ja mam włączony tryb programisty to nie ma znaczenia. Fakt, mam roota i odblokowanego bootloadera, ale mam magiska który to maskuje.
@t-time: nie wiem, nie znam się, tak czy siak moje płatności zadziałały dopiero po tym jak zrobiłem powyższe czynności. W aplikacji Android Pay z resztą masz napisane kiedy płatności nie zadziałają.
Jeśli chcesz płacić w sklepie, Twój telefon musi obsługiwać technologię NFC (Near Field Communication) oraz HCE (Host Card Emulation). Aby sprawdzić, czy telefon obsługuje technologię NFC, wyszukaj ją w aplikacji Ustawienia.
@Lilac: nie musisz pobierać aplikacji Android Pay. Napisz nam jaką masz wersję Androida oraz jaką kartę chcesz podpiąć do płatności mobilnych. Pozdrawiam [KŁ]
@ZespolmBanku: a czy wasza aplikacja mbank musi działać w tle aby móc płacić? Może MIUI ubiło aplikacje i dlatego nie mogłem zapłacić. Android 7.0 wersja miui 8.2.2.0 karta specjalnie zamówiona mastercard i jest podpięta bo na allegro płaciłem przez android pay
@ZespolmBanku: tak mam NFC włączone, aplikacja ma również włączone wszystkie uprawienia poza "SmartcardServicePermis..." bo było wyłączone a nie wiem co to
oraz
Android Pay nie działa na telefonach, które:
mają
@t-time:
a zawołam @ZespolmBanku:
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
Pozdrawiamy,