Aktywne Wpisy
![Lolenson1888](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Lolenson1888_2IG5IkJoqB,q60.jpg)
Lolenson1888 +22
Gdybyście mieli wymienić 3 największe zmarnowane talenty w XXI wieku, które śmiało miały potencjał by sięgnąć po Złotą Piłkę, to byłby to Balotelli, Pogba... i kto jeszcze? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#mecz #pilkanozna
#mecz #pilkanozna
Mirki z tagu #elektryka, jak to sensownie połączyć? Żonie się lampa znudziła i zamówiła inna i wygląda to tak, foto lampy w komentarzu
![AjaxAmsterdamNL - Mirki z tagu #elektryka, jak to sensownie połączyć? Żonie się lampa...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/3d500be4882c45e2ade65742681a13ba5bdb11f5d78837f652778f3b34a24edb,w150.jpg)
źródło: temp_file4462777607103144511
Pobierz
Robię symulację w ParticleFlow z użyciem mParticles, składającą się z trzech eventów. Pierwszy odpowiada za to, żeby particle weszły w scenę jako zbita grupka. W drugim evencie grupka zostaje stopniowo (Age Test) rozbita (PBomb), trzeci to stopniowe poddawanie się wiatrowi czyli #!$%@? ze sceny, po drodze odbijając się od Deflectora.
Każda cząsteczka składa się z geometrii (Shape Instance), i posiada ten sam kształt do kolizji (mP Shape). Jednak za chiny nie mogę zmusić cząsteczek do tego, by kolidowały same ze sobą. Podczas testów kolizje particli z particlami udawało mi się uzyskać właśnie za pomocą Shape Instance i mP Shape, ale kiedy symulacja przeskakuje pomiędzy eventami, ta zdolność jakby zanika.
Symulacja wygląda dokładnie tak samo kiedy w drugim i trzecim evencie jest/nie ma Shape Instance i mP Shape (zinstancjowanych z pierwszego eventu).
Ktoś wie gdzie może być błąd?
#autodesk #3dsmax #symulacje #particle
źródło: comment_SEG0dhRqilKgGnW1r8adSv4G88x42jef.jpg
Pobierz