Wpis z mikrobloga

Mirki, 1 marca zamówiłem Amplifier 2. Do dziś mam startus "paid". Czy oni mają zamiar go kiedyś wysłać?
Co to za gów*iany sklep...
#yoshop
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Duzy_Kotlet: Dziwne, że nie napisali żadnego maila czy wiadomości ;/ Dzięki, za chwilę do nich napiszę. Nawet czatu online nie mają. Edit. Przepraszam, dostałem od nich wiadomość na serwisie jako "ticket" nie widać tego na pierwszy rzut oka.
Dzięki za pomoc.
  • Odpowiedz
@dzieju41: Pewnie, ale jak napisałem powyżej, nie mają czatu online. Tutaj dowiedziałem się tego samego w 15 minut, w chinach kładą się spać.
  • Odpowiedz
@ryjek201: Mam pierwszą generację wersja chińska, nie miałem problemu z konfiguracją. Teraz czekam na nowy wzmacniacz również wersja chińska. Z tego co pamiętam zmieniłem język w apce na angielski i skonfigurowałem.
  • Odpowiedz