Wpis z mikrobloga

#wows jestem nowicjuszem. W co polecacie iść? Zdążyłem zrobić Phoenix,4 tier krążownika USA. Nacje są w miarę zrównoważone? Jakby ktoś mógł mi w krótki sposób streścić, byłbym wdzięczny (ʘʘ)
  • 10
@sprawa: najlepsza opcja wejść na forum wowsa, względnie pooglądać filmiki akademii morskiej, są na stronie gry.
Polecam krążkowy poradnik Dropsiqa (jest tam na forum), skupia się na amerykańskich krążkach. US Navy jest spoko, ale na sam początek poleciłbym ci japońskie krążowniki. Są nieco łatwiejsze w opanowaniu, nieco trudniej zginąć, są bardzo szybkie, świetnie (najlepiej w grze) podpalają, no i mają torpedy (choć kąty wystrzału pozwala ich używać głównie, gdy jesteś w
@sprawa: z kolei okręty Royal Navy polecam zostawić na koniec, na pewno nie na początek. Wg mnie nie warto ich rozwijać zanim nie zrobisz np. 2 linii krażowników lub 1 krążków i 1 niszczycieli. Dlaczego? Są trochę mariażem tych dwóch klas (bardzo miękkie, zwrotne, posiadają torpedy, a bodaj od VI (lub V) tieru również dym oraz możliwość odzyskania części obrażeń jak pancerniki czy wysokotierowe krążowniki innych nacji), ale tym, co je
@sprawa: ruskie - nieźli podpalacze, na drugim miejscu za japońcami, mają torpedy, ale zwykle na krótki dystans (większość na 4km, ale bardzo szybko płynące), X tier - Moskwa to równie dobrze mógłby być pancernik (rozmiary! najwięcej hp ze wszystkich krązków w grze i największy zasięg), IX jeszcze ma torpedy, on już jest ich pozbawiony.
Niemcy - bardzo dobra balistyka pocisków (przeciwieństwo do amerykanów, gdzie pociski lecą wysoką parabolą i wolno, ale
@sprawa: z polskich The Casual Drops (właśnie Dropsiq prowadzi), ProGamer (prowadzi ujea, jest solidnym graczem, ale nie wierz we wszystko, co mówi np. o przydzielaniu punktów kapitana, nie zawsze ma rację) warto oglądać bitwy w jego wykonaniu, można sporo z tego wynieść. Z zagranicznych Flamu i Notser, a najbardziej z jajem to Yuro https://www.youtube.com/user/spzjess/videos
Przykładowo od niego na Furutace :D