Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mam dylemat moralny. Studiuję na 1 roku i mam takiego kolesia, bogatego banana, który właśnie w trakcie studiów wyjechał na jakiś trip po Europie, przed chwilą na facebook wrzucił zdjęcia z Chorwacji, kilka dni temu z Hiszpanii. Typ ogólnie chwalił się że ma w dupie te studia, i że robi sobie wycieczkę, a nie składa wypowiedzenia ze studiów tylko czeka aż go wypieprzą bo ma stypendium socjalne i przez ten cały semestr będzie je sobie ciągnął.

I tutaj mam dylemat czy go zgłaszać czy nie?

Z jednej strony to trochę konfidenctwo, bałbym się to zrobić z imienia i nazwiska więc pewnie zrobiłbym to anonimowo i jakby nie patrzeć to chyba mój znajomy bo parę razy z nim gadałem.
Z drugiej strony on oszukuje system i tak nie powinno być.

Dlatego nie wiem czy powinienem zgłaszać czy nie.
Dodaję ankiete.
#studbaza

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop

Zgłaszać typa do dziekanatu?

  • tak 57.1% (194)
  • nie 42.9% (146)

Oddanych głosów: 340

  • 21
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: zgloszenie go absolutnie nic nie da, mozesz probowac, ja jestem na tak, ale nie wiem czy w ogole cofaja stypendia na podstawie 'bo ktos jest bogaty', przeciez te stypendia to zawsze byl jeden wielki rak i powinno byc to absolutnie zlikwidowane, ewentualne brane pod uwage tez wyniki w nauce
  • Odpowiedz
Z jednej strony to trochę konfidenctwo


@AnonimoweMirkoWyznania: Nigdy nie rozumiałam, dlaczego niektórzy uważają, że jak ktoś robi coś źle, to wszystko w porządku, a problem pojawia się, jak ktoś z tym chce coś zrobić lub to zgłosi. Np. ktoś się obija w pracy i robota spada na zespół, to jest ok, ale jak spróbujesz ten temat poruszyć, to Ty jesteś ten zły i Ty robisz problem. To jest jakieś totalne
  • Odpowiedz