Aktywne Wpisy
Adamfabiarz +30
Jednak kolejne auto Octavia, a nie Scala, bo nie dam rady bez bagażnika min. 500 L, a optymalnie >525 L.
Wyszło 144 750 zł za optymalną dla mnie konfigurację. Na razie nie ma to większego znaczenia, bo kupię kolejne auto albo jak pierw wyjadę Fabię Kombi do 500 tys. km (na razie przebieg 84 tys. km po 25 miesiącach) lub ewentualnie wcześniej uda mi się stać potężnym CEO, ale to też zajmie parę lat. Więc cena jeszcze się zmieni za kolejne parę lat, albo i za ok. 10 lat. Ale chcę mieć porównanie jak cena się zmieniała w stosunku do inflacji, zarobków, itp.
Na tą chwilę Octavia wychodzi 2x drożej niż dałem za aktualne auto w 2022 (68 tys. = wg wartości pieniądza na 2024 byłoby to 72,5 tys.). Więc taka Octavia to już naprawdę będzie takim prezesowskim autem do trzymania przeze mnie przez kolejne 20 lat.
Opcje wybrane do auta w linku oraz w 2 komentarzach pod wpisem
Wyszło 144 750 zł za optymalną dla mnie konfigurację. Na razie nie ma to większego znaczenia, bo kupię kolejne auto albo jak pierw wyjadę Fabię Kombi do 500 tys. km (na razie przebieg 84 tys. km po 25 miesiącach) lub ewentualnie wcześniej uda mi się stać potężnym CEO, ale to też zajmie parę lat. Więc cena jeszcze się zmieni za kolejne parę lat, albo i za ok. 10 lat. Ale chcę mieć porównanie jak cena się zmieniała w stosunku do inflacji, zarobków, itp.
Na tą chwilę Octavia wychodzi 2x drożej niż dałem za aktualne auto w 2022 (68 tys. = wg wartości pieniądza na 2024 byłoby to 72,5 tys.). Więc taka Octavia to już naprawdę będzie takim prezesowskim autem do trzymania przeze mnie przez kolejne 20 lat.
Opcje wybrane do auta w linku oraz w 2 komentarzach pod wpisem
GratisLPG +409
Dla mnie to najlepszy "daily driver", biorąc pod uwagę styl, możliwości silnika, brzmienie, wygląd oraz wygodę i praktyczność wnętrza.
Idealna harmonia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Maserati ma zawsze dowalone wnętrza.
Gdyby tak mieć pieniądze na zakup i utrzymanie wszystkich samochodów marzeń..
Styl, sportowy sznyt, fenomenalne brzmienie i 5 pełnoprawnych miejsc+bagażnik. ( ͡° ͜ʖ ͡
Więcej mówić nie trzeba ( ͡° ʖ̯ ͡°)
U mnie odpada: za mało praktyczny na "daily", ale wnętrze jest wyrąbiste. To fakt.
praktyczne to bym sobie kupił jakiegoś Merca sec/sel 500 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ty widzę idziesz w niemieckie, a ja we włoskie, bo jako dwuosobowego sportowca wziąłbym (nadal całkiem wygodne GT) czyli Ferrari 550 Maranello / 575 / Superamerica ;)
Lambo Gallardo ojjj garażu by brakło i pieniedzy x)
Za to GT z V12 od Ferrari to podobno bardzo niezawodne samochody, przy których można łatwo samemu wykonać pomniejsze naprawy (tu zdaję się na opinie właścicieli 550 / 575).
A do Lambo mnie nie ciągnie, bo to VW :P
Mając kase na taki samochód masz i na naprawę. Tylko my szczypiory patrzymy który silnik się psuje mniej a który bardziej ;p
@Zaybatzu: znam ludzi, którzy mają po 2-3 takie "weekendowce" pod domem i powiem ci: oni wręcz obsesyjnie sprawdzają jak niezawodne jest dane auto, wypytują po forach danej marki, obdzwaniają serwisy i dealerów.
Nikt nie chce skończyć jako koktajlowa anegdota w towarzystwie (zwłaszcza facet na tle swojego wyboru samochodu) jak jakiś Clarkson i jego przeboje z Fordem
@MagnaPomerania: Równie dobrze możesz trafić wadliwy egzemplarz super zajebistego pancernego samochodu i co zrobisz? Nic nie zrobisz ( ͡° ͜ʖ ͡°) A miał być taki piękny amerykancki.
@szaremyszki: masz, poprawiłem ci (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)