Aktywne Wpisy
BialostockaPanda +104
kraken magical werdykt wypowiedz
https://gofile.io/d/HjGBBo
To na tyle, dzięki za wspólny wieczór. Przepraszam, że na bieżąco nie odpisałem wszystkim, ale nie dałem rady. Nadrobię albo dziś, albo jutro. Pozdrawiam.
#famemma #primemma
https://gofile.io/d/HjGBBo
To na tyle, dzięki za wspólny wieczór. Przepraszam, że na bieżąco nie odpisałem wszystkim, ale nie dałem rady. Nadrobię albo dziś, albo jutro. Pozdrawiam.
#famemma #primemma
Edyward +16
Czaicie? Robisz elektryka na płaskim podwoziu z wbudowanymi bateriami, którego jedną z głównych zalet jest możliwość zrobienia porządnej przestrzeni ładunkowej a robisz bagażnik jak w audi 80 b3. Ciekawe czy łaskawcy dodają składaną kanapę.
Porażka. Ale za to jest szklany dach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Albo brak fizycznego prędkościomierza przed kierowcą. Tutaj odpadnie klientela premium przyzwyczajona do porządnego wyglądu wskaźników. Jak to mogła zrobić firma która w modelu S dała fajne zegary.
Nie wiem kto to kupi. Ile tego chcą sprzedawać rocznie? 100 000? Było zrobić kombiaka i tej cenie za jaką to proponują(poniżej 150 000 na polskie), ludzie by się zastanawiali czy nie kupić. A tak to żadna konkurencja, tym bardziej, że coraz więcej firm oferuje samochody elektryczne.
#tesla #motoryzacja
@Jojne_Zimmerman: HEHE DEBILE.
Na razie mają zamówienia na 400.000 i prowadzą politykę "antysprzedaży" - namawiają na kupno Modelu S i X, bo i tak już teraz na Model 3 trzeba będzie czekać ~2 lata dla nowo
@LooZ: *może
masz jakieś filmiki z tym hudem albo bagażnikiem?
Niech nie będą tacy do przodu, skoro jest popyt a oni go olewają. Niejedna firma się na tym
Praktycznie Musk to przyznał na ostatniej konferencji - ("będzie jeden monitor") + wiele innych elementów (przesunięcie finalnego odsłonięcia produktu, prezentacja Panasonica [gdzie współpracują przy bateriach i panelach] i jeszcze parę innych
Co do
@glutenfree: Do czasu aż Tesla nie pokazała autopilota, to też były "gównorendery nVidii". Nikt ci nie pokaże działającego prototypu, jeśli odsłonięcie ma nastąpić na konferencji kluczowego klienta. Zwróć uwagę, że nawet na tych renderach GUI wygląda jak GUI AP2 Tesli.
W różnych miejscach były ciekawe analizy, że w Tesli masz za dużo danych (prędkość, bateria, zużycie, mapa, autopilot), aby zmieścić to na
@Jojne_Zimmerman: Nie było jeszcze prezentacji finalnej wersji (albo o niej nie wiem). Model X w wersji demo/concept też różnił się pod tym względem znacząco od wersji, która ostatecznie trafiła na rynek.
@LooZ: nieco gorzej działające autopiloty były na rynku od lat, pod nazwą distronic+lane assist. A póki co AR HUD to nadal sci-fi.
wybierz
A tak na serio to Tesla ma poziom fanboystwa porównywalny z Apple, tak więc logiczne argumenty na temat wad nie trafią do tesloidów, bo oni ci powiedzą że to nie wada tylko zaleta xD
Prawda jest taka że wnętrze Tesli to ergonomiczna porażka - zamiast dać jakieś normalne przyciski i przełączniki (jak dajmy na to w Audi) to taki #!$%@? - przeklikuj się przez
Firmy nie kupią bo za duży koszt zakupu, zbyt mały zasięg i ładować trzeba długo i często.
Żywotność i bezawaryjność elektryka pada też gdy trzeba wymienić ogniwa. Używanych nie ma, a nowe kosztują więcej niż wymiana silnika w spalinowym aucie.
Tak samo statystyczny Kowalski nie kupi sobie Tesli,
PS. Prąd też nie jest za darmo
Pozdrawiam