Wpis z mikrobloga

Jakie jest Wasze doświadczenie z #morele? Pół roku temu kupiłam tam cały zestaw PC (w częściach, składane we własnym zakresie). 8 elementów, z czego już na dzień dobry:
- zasilacz do wymiany: jedna ścianka była niedomknięta, a poza tym wydawał z siebie dziwne dźwięki - wniosek: ktoś już przy nim majstrował?
- chłodzenie CPU do wymiany: wentylator piszczał niemiłosiernie, tutaj napisałam wprost do producenta, który bez żadnego problemu wysłał mi sam wentylatorek, tym razem niepiszczący
- karta graficzna do wymiany: brzęczy (cewki?) pod obciążeniem. Tutaj dopiero będę powoływać się na rękojmię, bo wcześniej trochę odpuściłam temat, a i odpowiednio wymagających gier nie miałam do przetestowania.

Póki co trzy części felerne bankowo, dodatkowo czasem jeszcze mam pewne problemy z profilem XMP pamięci 3200 MHz, ale nie wiem czy jest to wina wadliwego ezgemplarza RAM/płyty czy tak po prostu jest i trzeba czekać na nowe wersje biosu usprawniające działanie wyżej taktowanych pamięci.

Czyli prawie 50% zamówionych części jest do bani. Nie zauważyłam na razie problemu jedynie z obudową (wow), SSD i procesorem - który nie był jeszcze podkręcany.

To jest nie do pomyślenia. Czy w innych sklepach też tak jest? Czy może to tylko morele ma to do siebie, że wciska ludziom felerne sztuki, proponując w miarę niskie ceny? A może miałam wyjątkowego pecha?

#pcmasterrace #komputery #elektronika #pc
  • 32
  • Odpowiedz
@emka07: zamawiałem w lipcu/sierpniu caly zestaw oprócz karty i wszystko było Ok, jeszcze się dało utargować -50zl tu na wykopie...
Ale to było w xkomie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Generalnie polecam, zmienili image, widać jakby bardziej profesjonalni
  • Odpowiedz
@emka07: Dzisiaj odebrałem od nich wieżę, jutro idzie na zwrot bo chyrczy jak diabli , zamawiałem też części do PC , na starcie dostałem wadliwy RAM który powodował jakieś spięcie, poszedł na wymianę, póki co wszystko reszte śmiga
  • Odpowiedz
karta graficzna do wymiany: brzęczy (cewki?) pod obciążeniem. Tutaj dopiero będę powoływać się na rękojmię, bo wcześniej trochę odpuściłam temat, a i odpowiednio wymagających gier nie miałam do przetestowania.


@emka07: A możesz napisać jaki model? Jesteś pewna, że to nie wentylacja i wpadanie karty w drgania? Miałem coś podobnego u siebie i to taka specyfika modelu,rzecz raczej nie podlegająca gwarancji.
B.....k - > karta graficzna do wymiany: brzęczy (cewki?) pod obciążeniem. Tutaj dopie...
  • Odpowiedz
@emka07:
Zamawiałem od nich wiele razy i nie było żadnych problemów, nie licząc może ułamanego kawałka podstawki do suszarki do ubrań (choć i w tym przypadku nie wiem, czy nie była to wina firmy kurierskiej).
  • Odpowiedz
@Belkotliszek: MSI GTX 1070 Gaming X. To nie kwestia wentylatorów bo brzęczy nawet jak się nie kręcą, ucisza się jak w grze np. skieruję widok w ziemię, czyli zmniejszę jej obciążenie.
  • Odpowiedz
@emka07: Zostawiłem w morele już trochę kasy i nie miałem problemu z towarem. Choć nie byłbym pewny czy te problemy to akurat wina sklepu jako takiego .
  • Odpowiedz
@emka07: Również zamawiałem od nich zestaw w podobnym terminie co ty i oprócz długiego bootowania się kompa z powodu płyty głównej (problem rozwiązany po updacie biosu więc to nie kwestia sprzętu) nie miałem żadnych problemów. Te cewki to niestety na tyle popularny problem, że to chyba nie ich wina. Wydaje mi się, że obecnie więcej osób korzysta z 14 dni na zwrot a sklepy te karty sprzedają jeszcze raz i
  • Odpowiedz
@emka07: Jak jesteś pewna to spoko. Po prostu uważałem, że dobrze się na 100% upewnić i wyeliminować taką przyczynę, bo szkoda by było wysyłki na naprawę, jeśli nowy model posiadałby tę samą cechę.
  • Odpowiedz
@Morzan: @Variv: rozumiem, że zdarzają się wadliwe egzemplarze i sklep nie ma tu nic do rzeczy, ale 3 lub może nawet 4 części wadliwe już na starcie na 8 to już moim zdaniem jest dużo, stąd podejrzenia padają właśnie na sklep :/
  • Odpowiedz