Wpis z mikrobloga

Zamówiłem matrycę na ebay'u (płacąc PayPalem), przyszła z uszkodzoną ramką. Sprzedający zgadza się na zwrot, ale nie zrekompensuje mi kosztów wysyłki. Założyłem spór na PayPalu, gość odpowiedział "You need to return the item and close the problem if you dont want the item". Co lepiej: odesłać mu matrycę czy zrobić roszczenie?

#kiciochpyta #paypal
  • 8
@bslawek: Chyba tylko za odesłanie towaru zwracają. A chcę zwrot za obie strony. Paczka z Anglii, 70 zł piechotą nie chodzi.

Dobra, zrobiłem roszczenie. Gość zachował się chamsko, to nie ma co się pierniczyć. Jakby coś było, to będę pisał
@EugeniuszGeniusz: nie, nie, nie. Chodzi mi tu o odpowiedź, którą przytoczyłem jako cytat. Przeczytaj jeszcze raz. Nakazuje mi zamknąć spór na PayPalu jeśli nie chcę zachować przedmiotu. To szantaż. Druga rzecz: wyobraź sobie, że zamawiasz coś i przychodzi uszkodzone, po zwróceniu jesteś stratny o wysyłkę w obie strony. Niefajnie, co nie?
@bslawek: @EugeniuszGeniusz:

Info jakby ktoś się interesował dalszym biegiem sprawy: zrobiłem roszczenie, PayPal stwierdził, że należy mi się pełny zwrot hajsu jak odeślę przedmiot, odesłałem i dostałem hajs. Po drodze sprzedawca chciał mnie oszukać, proponując zamknięcie sporu, bo "zrozumieliśmy się", bo to co było wcześniej, to nieporozumienie. Jakbym zamknął, to by sobie zwrócił tyle hajsu, ile by chciał. Nie dałem się. Koszt wysyłki zwrotnej pokrył PayPal w ramach jakiejś tam