Wpis z mikrobloga

Nie kieruję tej wiadomości do osób, które odpowiadają na wiadomości na wykopie - rozumiem, że nie jesteście winni temu, co ta #!$%@?ła instytucja #!$%@?. Przykro mi, że musicie to czytać, jednak taka niewdzięczna rola bycia na pierwszej linii batalii z klientem. Zwłaszcza jak się pracuje dla takich cweli jak t-mobile.

Do rzeczy: T-mobile ma mój numer telefonu - co jest o tyle ciekawe, że jestem klientem Orange. I #!$%@? do mnie wiadomościami o promocjach, internetach i różnych innych gównach. Wysyłają do mnie sms-y, chociaż też czasem dzwonią.

Już niejednokrotnie informowałem ich, że życzę sobie, żeby się #!$%@?. Pisałem na FB, do BOK-u, nawet byłem w salonie. Nie wyrażałem zgody na otrzymywanie żadnych informacji handlowych, nigdy nie zgodziłem się na umieszczenie w jakiejkolwiek bazie. A nawet jeśli bym się jakimś przypadkiem zgodził, to na wszelki wypadek prosiłem o usunięcie.

Jak grochem o ścianę.

Moja cierpliwość dobiegła końca. Przy kolejnej wiadomości podepczę do instytucji, która zajmuje się takimi rzeczami. Wolałbym tego uniknąć, bo sprawa nie jest warta nawet splunięcia, ale #!$%@? mnie coś takiego i zrobię to dla samej radości #!$%@? komuś.

Pozostaję do dyspozycji, gdyby ktoś z tej #!$%@? sieci postanowił załatwić sprawę, jak należy.

@T-Mobile #t-mobile
  • 7
@tom-snu: Pół roku im zajęło rozwiązanie mojej umowy. Ja ze swojej strony dopełniłem wszystkich formalności. Oni dopiero po 5 miesiącach przysłali mi fakturę korygującą na 0 zł (na poprzedniej chcieli 10 zł za "usługę internetową"). Zdecydowanie najgorsza sieć. Ale Play też nie polecam. W Plusie nigdy nie miałem. A polecam Orange.