Wpis z mikrobloga

Obawiam się, że to jest właśnie koniec CoD-a na PC. Sytuacja z MWR i IW jest wręcz kuriozalna.

MWR zyskał niedawno skrzynki, skiny, bronie w skrzynkach czyli wszystko to czego społeczność nie chciała widzieć w remasterze kultowego MW.

Z kolei do IW wyszedł wczoraj update. 18 dni po tej samej łatce dla xboxa. Powód opóźnienia? Testy, debugowanie, etc
No i co? Łatka wyszła, jakaś 1/3 społeczności na PC nie może grać w ogóle i nie wiadomo nawet dlaczego. Tego nie wie nawet samo IW.

W każdym razie to koniec. Ściągam BO2. Pogra ktoś?
#callofduty
Zari - Obawiam się, że to jest właśnie koniec CoD-a na PC. Sytuacja z MWR i IW jest w...

źródło: comment_R32fNxVCmR4mx25FIo7Fs2uUKkvjj3LN.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
Z kolei do IW wyszedł wczoraj update. 18 dni po tej samej łatce dla xboxa.


@Zari: Łata 1.09 wyszła w ten sam dzień na PC i XB1. Opóźniona na PC była 1.08 (tzn. nie wyszła osobno, tylko razem z 1.09). Data minerzy już zaczynają wyciągać różne niespodzianki ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@prze: Dokładnie tak. 1.08 zostało wypuszczone na konsole i opóźnione na PC. Dopiero po ponad 2 tygodniach wypuścili 1.08 wraz z 1.09.
Co mi po niespodziankach skoro od wczoraj nie mogę rozegrać żadnego meczu (status: burgundia)? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Zari: Tak na dobrą sprawę wcale mi to nie przeszkadza, bo cudów w 1.08 nie było, a przez to opóźnienie mocno przeciągnęli 2XP i HTDM, więc dla mnie git.
  • Odpowiedz
@prze: Mnie też to niespecjalnie przeszkadza, ale zobacz co się dzieje. Opóźniają patcha, wypuszczają go i nic nie działa. Czy tak działa profesjonalne studio? Ostatnimi czasy mam wrażenie, że IW ma po prostu wy*ebane na PC i skleja te łatki tylko dlatego że musi.
  • Odpowiedz
Ostatnimi czasy mam wrażenie, że IW ma po prostu wy*ebane na PC i skleja te łatki tylko dlatego że musi.


@Zari: Ostatnimi czasy? Przecież oni na PC mają #!$%@? od MW2. Teraz i tak widać poprawę, bo przynajmniej cziterów banują (przez 100+ godzin widziałem może z sześciu, a tylu w MW3 można znaleźć w 5 minut skakania od lobby do lobby w poszukiwaniu czystej gry). Poza tym różne patche psują
  • Odpowiedz
@prze: Hah, jest różnica między projektowym przeniesieniem ciężaru na inną platformę, a totalnym olewactwem. Nie pamiętam żeby kiedyś były takie obsuwy z łatkami i żeby były po nich takie kłopoty. Oczywiście, "cod działający w dniu premiery" to związek frazeologiczny i IW zaliczył dobry start, ale wraz z biegiem czasu jest coraz gorzej.
  • Odpowiedz
@prze: Dowiedziałem się właśnie na forum steamowym, że błąd burgundia jest spowodowany zbyt długim nickiem. Musi być krótszy niż 15 znaków.

Nawet nie wiem jak to skomentować...
  • Odpowiedz