Wpis z mikrobloga

@ja-jasiek: Ja jestem tak po środku - głównie przez to przyzwyczaiłem się że mody są za darmo.
Straci na tym odbiorca bo zamiast np 60 modów będziesz mieć max 10 bo na tyle cię stać, i z pięknie wyglądającego skyrima będziesz mieć może 2 ENB + kilka armorów i 20 ojro poszło się #!$%@?ć.

Po prostu jak coś jest za hajs i ma wersję darmową to wszyscy wiemy jak to ma
@ja-jasiek: Płatne mody zabiją modderów z pasji i powstanie więcej shitu robionego dla hajsu, jestem absolutnie na nie i niech zostanie tak jak jest teraz, zresztą twórcy najlepszych modów i tak coś tam zarabiają na dotacjach z Nexusa od ludzi. Płatne mody = więcej shitloadu = mniej dobrych modów.
@SandManderek: już wcześniej taka była idea i główny zaczep marketingowy dla płatnych modów. Wtedy podział był taki: Valve 30%, Bethesda 45%, twórca moda reszta.
@Jem_widelcem: za każdym razem kiedy widzę #!$%@? o napiwkach, to kopiuje to:

Przycisk dotacji. Yhm. Bo to działa. Wypuściłem dziesiątki modów na Nexus Mods do sześciu gier, które zostały łącznie ściągnięte 250 000 razy. Z czego 50000 ściągnięć to mody, które powstały jeszcze przed premierą oficjalnych
@ja-jasiek:

Wtedy podział był taki: Valve 30%, Bethesda 45%, twórca moda reszta.


Kolejny powód, dla którego tego nie chce, twórca ma zgarniać tylko 25% za swoją pracę? Wiadomo, pewnie by się to zmieniło w jakiś sposób, co nie zmienia faktu, że jego udział byłby minimalny. Ja tam nie widzę problemu, płacić za naprawdę QUALITY mody, ale muszą być ogromne, typu Endreal. Ehh, branża gier jest coraz bardziej #!$%@?, zaczęło się niewinnie,
@Need: To akurat pomysł Bethesdy - AFAIR, to Valve bierze 30%, a resztę ustalają twórcy gry.
Prawo aktualnie jest tak skonstruowane, że mogliby oni mody zwyczajnie zmyć z powierzchni ziemi ew. zarobić, ale na odszkodowaniach od twórców xDDDDD
Ale lepsze 25% od 0%, a tak to często wygląda przy "donutach".
Definiowałby pewno rynek. Płatne mody by były pewnie jak gry - #!$%@?żoUSD, które ktoś opłaci a reszta poczeka na przecenę.
@ja-jasiek: Meh, jak dla mnie to już nie będzie to samo. Przecież dla takich gier Bethesdy mody to jest Must have, może robią tak #!$%@? gry, żeby potem w umowie z Valve, zrobić płatne mody i znowu czerpać dolony przy nikłym nakładzie pracy #teoriespiskowe
@Need: nie przypomniam sobie by Bethesda=Bethesda wypuściła jakikolwiek tytuł, który był dobry w dniu premiery od początku swojego istnienia.
Zresztą, to chyba ich logo przenosi tę chorobę - nawet robiony przez Zen Pinball "Bethesda Pinball" na Androida jest zabugowany w opór.