Aktywne Wpisy
mirko_anonim +140
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Pracuję w dużym korpo. Przywykłem już do najróżniejszych wynalazków typu inkluzywna toaleta dla ludzi o innej płci, promowania tzw. diversity poprzez sponsorowanie różnego rodzaju akcji z tym powiązanych, osobne programy promujące kobiety, czy mniejszości rasowe, ale to co się ostatnio dzieje bulwersuje mnie na tyle, że proszę Was droga społeczności o pomoc.
Kiedy byłem poproszony aby uzupełnić 'dobrowolnie' swoją orientację seksualną w Workdayu (narzędzie pracownicze dla kadr), siedziałem cicho
Pracuję w dużym korpo. Przywykłem już do najróżniejszych wynalazków typu inkluzywna toaleta dla ludzi o innej płci, promowania tzw. diversity poprzez sponsorowanie różnego rodzaju akcji z tym powiązanych, osobne programy promujące kobiety, czy mniejszości rasowe, ale to co się ostatnio dzieje bulwersuje mnie na tyle, że proszę Was droga społeczności o pomoc.
Kiedy byłem poproszony aby uzupełnić 'dobrowolnie' swoją orientację seksualną w Workdayu (narzędzie pracownicze dla kadr), siedziałem cicho
MarnaImitacjaTuwima +205
Z cyklu "polskie piekiełko gdzie niewolniku pamietaj gdzie twoje miejsce" ( ͡º ͜ʖ͡º):
#edukacja #szkolastandard #polska
#edukacja #szkolastandard #polska
Jest odpowiedź ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Witamy serdecznie,
Niestety ze względu na błąd systemu nie mogliśmy potwierdzić zamówienia xxxx.
Około godziny 22:30 w czwartek, na skutek błędu systemu aktualizującego ceny na naszej stronie, ceny pięciu laptopów zostały ustawione na 10 zł. Algorytm aktualizacji cen jest narzędziem rozwijanym od początku działalności sklepu (12 lat) i w pełni obsługuje naszą ofertę produktową (ponad 160 tysięcy produktów). Mimo systemów zabezpieczeń doszło do tego błędu. Miało to związek z nieprawidłowym wprowadzeniem danych podczas dodawania produktu do oferty, który dopiero po kilku dniach „wypłynął” podczas automatycznego procesu aktualizacji cen przeprowadzanego w godzinach nocnych.
Do godziny 7:15, kiedy pierwsi pracownicy zorientowali się o błędzie i jego rozmiarach, i mogli zablokować produkty z błędną ceną, w systemie widniało już ponad kilkanaście tysięcy zamówień na łącznie ponad kilkadziesiąt tysięcy laptopów. Realizacja zamówień nie jest dla nas możliwa i zamówienia nie zostały zatwierdzone o czym poinformowaliśmy w poprzednim, piątkowym mailu.
Cała sytuacja jest dla nas bardzo trudna i jest również ogromną nauczką. Nie powinniśmy byli dopuścić do takiej sytuacji i bardzo przepraszamy za ten błąd. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby taka sytuacja nigdy już nie miała miejsca i nasi Klienci na naszej stronie zawsze mieli podane dokładne i prawidłowe informacje.
Jednocześnie chcieliśmy zapewnić, że sytuacja nie była w żadnym stopniu zaplanowaną akcją marketingową. Internet to środowisko w dużym stopniu nieprzewidywalne i nikt nie potrafi zaplanować takiego szybkiego i wirusowego rozprzestrzeniania się informacji z jakim mieliśmy do czynienia.
Klienci, którzy założyli konto w naszym sklepie i chcą je usunąć, mogą to zrobić poprzez zalogowanie się oraz napisanie zapytania o treści „Proszę o usunięcie konta” w tym miejscu. Konto zostanie usunięte w ciągu 48 godzin.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dodamy tylko, że w związku z czwartkowym błędem, przygotowujemy na ten czwartek promocję mającą być niejako przeprosinami za całe zamieszanie. Będziemy o niej informować na naszych social mediach oraz poprzez newsletter.
@godeath: czyli człowiek zawinił? może jednak rzecznik? ( ͡° ͜ʖ ͡°)