Wpis z mikrobloga

@starydobrySUQ: możliwe że do komercyjnych zastosowań używa się multi rigów, pytam o to co pasjonaci mają w domach w PL,styka i7 4 jajca i topowe GPU na ultra w 144fps czy mało?

  • Odpowiedz
@rauf: 144fps w xplane jest tak samo realne jak i wystartowanie tym z piwnicy, wyciska sie 20-60fps (te górne to już w high endowych pc) U mnie średnia 20-40 (bardziej 20) a na ciężkich lotniskach jak JFK spadki do 13

Pasjonaci się dzielą na cockpit builderów (tu już łączą kilka pc w sieć) albo na prostych januszy aviacji czyli jakieś saiteki i gamingowa skrzynka, laptopy to ułamek ze względu na nieopłacalność.
  • Odpowiedz
@starydobrySUQ: dlatego pytałem gdzie indziej o frequency phys, bo jak by nie było to granie w cokolwiek poniżej 60fps imo mija się z celem, szczególnie przy lądowaniu gdzie kalkulacje muszą być up2date inaczej tylko wydaje się że czymś sterujesz bo opóźnienia rosną do wartości tak dużych że masz input laga większego niż na konsolach
  • Odpowiedz
@starydobrySUQ: w czasie lotu tak, ale przy lądowaniu masz jakie prędkości?
chyba że zaawansowana fizyka dotyczy raczej samego lotu i wielu obiektów jak wszystkie elementy nośne i ruchome statku a już opony i kontakt z nawierzchnią są uproszczone?
  • Odpowiedz