Wpis z mikrobloga

#pytanie #kartasim #telefony #virginmobile

Mirki, zgubiłem gdzieś dzisiaj telefon z kartą w Virgin Mobile (zarejestrowaną na mnie). Czy mogę to gdzieś zgłosić, ew. uzyskać duplikat karty? Nie chcę tracić swojego numeru to raz, a dwa, że chcę mieć podkładkę w razie gdyby ktoś wpadł na pomysł użycia tej karty w jakimś nielegalnym celu. Dzięki z góry za odpowiedzi!
  • 4
  • Odpowiedz
@nie_pamietam: > Centrum Miłej Obsługi Klienta
W Centrum Miłej Obsługi Klienta czekamy na Twój telefon 7 dni w tygodniu od 8:00 do 22:00.
Zadzwoń pod darmowy numer *222 z sieci Virgin lub pod 799 555 222 z innych sieci (opłata według cenników operatorów).
Możesz też napisać na cmok@virginmobile.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego.

  • Odpowiedz
@Dax13: Problem polega na tym, że aby to zrobić należy się zarejestrować w klubie Virgin, a żeby to zrobić muszę podać swój obecny numer (którego już nie mam) na który wyślą mi kod... także tego...
  • Odpowiedz