Wpis z mikrobloga

@RRybak: wbrew pozorom nie narzekam. Mam 100Mb za 50pln, parametry w miarę trzyma (na wifi do ok 70Mbit). Jakaś awaria co miesiąc dwa... Taka jak dziś łatwa do obejścia samemu. A w razie jak by co jest internet z komórki.
[edit] i pracuję z tego netu, więc korzystam intensywnie.
@krak: co weekend spadki do 1-5Mbps. Wieczorami to samo. Na WiFi po 15Mbps, na kablu 30. W umowie 50.
Jestem po drugiej wymianie routera. Pierwszy wymieniali w maju, po zgłoszeniu awarii w grudniu.
"Ma pan wadliwą kartę WiFi" - tak, z komórki działa szybciej niż z routera - sprawdzone przy techniku. "Proszę sprawdzić na kablu" - home center stoi obok routera (kabel może 20cm). Po restarcie routera wszystko działa dobrze przez
@dzieju41: te ich światłowody to w ogóle osobna historia. Co miesiąc dzwonią, że "damy panu 100 mega za 10 zł więcej". Mówię jej "pani, Wy nie potraficie mi 50 zapewnić od dwóch lat, jak chcecie mi dać 100?"
"Nowa infrastruktura SKAJP BĘDZIE SZYBCIEJ DZIAŁAĆ!" .
Ręce i cycki opadają..