Aktywne Wpisy
Mirasy pytanie. Pode mną wprowadziło się małżeństwo 2+2. Dzieci w wieku na oko 3-4 lat. Od rana do wieczora jest wrzask. Nie powiem trochę zaczyna być to uciążliwe. Dodam, że maja metraż taki sam jak mój czyli 45m2 xD. Bije się z myślami czy tam zejść i pogadać z nimi żeby się tymi dziećmi trochę zajęli czy po prostu olać temat bo to dzieci. Byłem już tam raz #!$%@? w drzwi ale
kobiaszu +420
Jako że chcę się uczyć czegoś nowego, a ostatnimi czasy nie mam cierpliwości na dwa tygodnie modelowania high/low, to jadę z tym Substance. To co zrobiłem to proste małpowanie tutoriala i odtwarzanie go krok po kroku z pewnymi zmianami. Proste jak konstrukcja cepa a można zrozumieć zasadę tworzenia geometrii w SD i nawyknąć do ciągłego blendowania. Polecam tutorial każdemu.
Drugi przykład to już mój losowy design, nie inspirowałem się niczym, chciałem się samemu pobawić w tworzenie kształtów, a nie małpować. Wygląda jak wygląda, nie jest to jakiś szał, bo zrobiłem w godzinę, ale możliwośc recyklingu i szybkiego tworzenia kolejnych tekstur z tego samego materiału jest wspaniała.
@sonep: Substance Designer.
@sonep: To bardziej do tworzenia materiałów i tekstur. To co tutaj widzisz to jest jedynie tekstura stworzona w Substance Designerze (base color, normal map i takie tam), nałożona na kostkę z 12 trisów. Tu nie tworzysz geometrii tylko udajesz geometrię przy pomocy
@einz ja sobie nie wyobrażam innej metody texturowania, ogarniania tematu materiałów. Jest jeszcze Mari ale to nie jest soft prosty i łatwy. W gamearcie używa się tylko i wyłączeni Substance i Quixela.
Masz triala 30 dni/kupiłeś/jakaś inna opcja?
Do substaince'a eksportujesz MODEL (.obj, .fbx czy jaki chce) tam TEKSTURUJESZ i wyrzuca ci tekstury czyli OBRAZKI. O ile Substaince nie jest zablokowany na jakiś dziwny format obiektu to jest kompatybilny z czymkolwiek nawet ze sculptrisem.
Materiału ofc Blender nie odczyta, ale Max chyba też ma z tym problemy z tego co wiem.