Aktywne Wpisy
OscarGoldman +65
lopezox +1
Planuję zakup nowego telefonu. Do tej pory kupowałem zawsze telefony z serii Xiaomi Redmi Note i byłem zadowolony. Obecnie stwierdziłem, że może warto kupić coś z wyższej półki i zastanawiam się nad iPhonem 15, natomiast nie ukrywam, że cena dość spora. W związku z tym pytanie czy iPhone jest naprawdę warty swojej ceny, czy płacimy głównie za logo? Co takiego ma iPhone że jest tak ceniony i uważany za najlepszy? Naprawdę jest
Czy warto kupić iPhone?
- Tak 43.8% (56)
- Nie 56.3% (72)
Jest piękny, stylistycznie zmiata Golfa, wygrywa z 308 i prezentuje się wiele lepiej niż Astra. Po prostu wszystko w designie tego auta jest spójne, co jest trudniejsze do osiągnięcia niż w przypadku zachowawczych i stonowanych aut. Renault mimo braku ekstrawaganckiej bryły, jest dość odważne w detalach takich jak chociażby tylne światła (które notabene bardzo mi się podobają).
W środku rownież jest bardzo przyzwoicie. Kolorystyka 10/10, kierownica to miut, fotele wspaniale trzymają i wyglądają... Nic tylko jeździć i nie wysiadać.
No właśnie - jeździć. O ile Megane prowadzi się jak po sznurku i dzięki 4control zapewnia rewelacyjne wrażenia z jazdy (napiszę o nim na pewno więcej) to niektóre rzeczy sprawiają, że nie można na niego patrzeć jak na prawdziwego hot hatcha. Układ kierowniczy choć precyzyjny, jest zbyt mocno wspomagany i pozbawiony informacji zwrotnej z przednich kół. Skrzynia jest szybka, ale dręczy mnie pytanie "jak i o ile fajniej jeździłoby się z manualem". Dodatkowo problemy z trakcją powodują, że nawet na suchym ale mroźnym asfalcie ESP ogranicza możliwości auta aż do przekroczenia 70 km/h, zależnie od skrętu kół.
To wszystko okraszone jest sztywnością zawieszenia, które pomaga podczas dynamicznej jazdy ale jednocześnie nie pozwala się kierowcy rozluźnić na drogach innych niż idealnie równe, a chyba nie o to chodzi w aucie będącym "ledwie" na pograniczu świata hot-hatchy.
Choć Megane GT swoim stylem krzyczy, że rozniesie w pył każdego przeciwnika na światłach, w praktyce okazuje się, że może konkurować tylko w ciasnych zakrętach.
W kolejnym wpisie wspomnę jeszcze o wnętrzu bo po Talismanie była to dla mnie miła niespodzianka.
Czekamy na RS i manuala, chociaż tego drugiego mozemy się nie doczekać ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#carburator <-- moj tag z testami
#renault #samochody #motoryzacja
Komentarz usunięty przez autora
O audio na pewno wspomnę w teście, bo to jeden z najlepszych systemów (o ile nie najlepszy) w klasie kompaktów, pomijając audiofilskie nagłośnienia w autach premium.
Bose nie daje możliwości regulacji po EQ, co niektórym może się nie spodobać (są tylko tony wysokie i niskie) ale zestaw jest świetnie dostrojony, gra czysto, zero
Zdecyduj się ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zwłaszcza jeśli nie ma EQ.
Bo ja w ostatnim roku słuchałem tak z 30 różnych i na podstawie własnych wrażeń napisałem tę opinię
Poza tym napisałem, że pomijam najdroższe systemy w markach premium.
Wyczuwam docinkę. OK. W swoim życiu odsłuchałem tak z 20 000 różnych systemów dźwiękowych, ponieważ
Nie wiem w jaki lepszy sposob moge powiedziec o jego jakości niz odnosząc sie wlasnie do innych samochodowych zestawów.
PS Doświadczenie mam ze sprzętem domowym, to moje hobby. Car audio mniej, bo i możliwości mniejsze.
Jak będziesz miał okazję posłuchać tego z Megane GT to zawołaj, zobaczymy czy to ja jestem głuchy czy Bose rzeczywiście jednak zrobiło system, który gra przyzwoicie jak na kompaktowe Renault. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja polecam Bowers&Wilkins w nowych Volvo, np XC90. Niesamowicie brzmi.