Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mircy mam problem, może i głupi bo wiem, że wiele osób ma gorsze i poważniejsze problemy, no ale jednak męczy mnie to.
Jestem różowym paskiem i mam kompleks biedy.
Studiuję dziennie na drugim roku, mieszkam z moim niebieskim. Od czasu jak przestałam mieszkać z rodzicami i muszę uważniej przyglądać się wydawanym pieniądzom staję się straszną sknerą.
Dostaję miesięcznie 1200zł alimentów i to całe moje pieniądze, dorabiam troszkę na korepetycjach ale nie ma z tego kokosów, najczęściej dobijam do 1500-1550zł miesięcznie.
Z tego 1500zł 400zł idzie na jedzenie, 250zł na leki (choruję trochę i muszę je brać na stałe), 100zł na telefon i kartę miejską. Ogólnie jestem raczej słabego zdrowia i z 4 razy w roku muszę iść do dentysty albo prywatnie do lekarza. Na uczelni trzeba kupić jakiś obiad i ogólnie tak do wolnego wydania mam jakieś 400zł w miesiącu. Staram się robić drobne oszczędności więc przesyłam jakieś 200zł co miesiąc na konto oszczędnościowe, zdarza się, że coś podbiorę jak muszę iść do dentysty albo rozpierdzieliły się buty na zimę, na ten moment mam na tym oszczędnościowym 2100zł.
Czyli 2100zł plus jakieś grosze na koncie głównym (bo nowe alimenty dopiero za tydzień więc jestem już spłukana, jakaś stówka tam została) to wszystko co posiadam w wieku 20 lat. To żałosny wynik i codziennie myślę co zrobić, żeby poprawić swoją sytuację, ale nie wiem jak.
Bardzo chciałabym zrobić prawo jazdy, ale dzisiaj kurs+badania i egzamin to 2600zł, lubię się uczyć języka i chciałabym iść na kurs CPE ale to koszt z egzaminem jakieś 3200zł..
Mam też ogromne kompleksy co do mojego wyglądu, wiem że inwestycjami (np w zabiegi poprawiające jakość włosów, lepszymi ubraniami i aparatem na zęby) podskoczyłabym z 4/10 do chociaż 6/10 ale udaje mi się wysupłać w miesiącu najwyżej 50zł na słabej jakości bluzkę i tak się to ciągnie.