Wpis z mikrobloga

@Jurigag: @meohaw: to jeszcze tak sie zapytam - jest szansa na staż dla osoby niestudiującej informatyki? Czy raczej muszę po prostu samemu się uczyć i od razu starać się o juniora? Bo z chęcią bym poszedł na taki staż, ale niezbyt mam jak udowodnić, że się nadaje, a projektów jeszcze swoich nie mam, więc raczej na krzywy ryj mnie nie wezmą.
@Jurigag: no właśnie się pytam czy one zwykle nie są skierowane tylko do studentów i bez tego raczej droga zamknięta? Bo wydaje mi się, że byłoby to bardzo dobrym krokiem w drodze do juniora taki staż i z chęcią bym na coś takiego poszedł nawet za darmo, ale barierą może być mój brak studiów.
@gruchacz: ja nie studiuję informatyki i szukam stażu w tej dziedzinie. Brałem już udział w jednej rekrutacji, ale tam mieli trochę zbyt wyśrubowane wymagania i się nie udało. Ale nadal nikogo nie mają z tego co widziałem, więc będę próbował do nich znowu gdy się poduczę. Na juniora chyba jestem niestety trochę za słaby wciąż, ale jeżeli w styczniu nic nie znajdę to pewnie uda mi się podszlifować umiejętności i wtedy
@gruchacz: Przyjacielu życzę Ci powodzenia, ale wysłuchaj mojej historii.
Pracuje 7 lat w innej branży [FMCG]. W pewnym momencie życia postanowiłem się przebranżowić. W wielkim skrócie ->Wróciłem do nauki, pogramowanie,testy,wszytko to czym się zajmowałem przed aktualną pracą->, na tyle skutecznie, że zdałem-> ISTQB. Z takimi dokumentami przyaatakowałem 3 firmy w moim mieście, właśnie na stanowisko praktykanta-stażysty. Niestety mój wiek [33] oraz brak statusu studenta, skreślał moje szanse. Przechodziłem rozmowy po polsku