Wpis z mikrobloga

@rol89: wszystko zależy czego oczekujesz. nie miałem żadnego z wymienionych pojazdów, ale nawet ferrari Cię nie zadowoli, jeśli będziesz szukał czegoś do offroadu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

gdybym miał możliwość, to trzymałbym i rx8 i imprezę ( ͡ ͜ʖ ͡)
@rol89 jak raz się przejdziesz subaru sti to już ciężko będzie Cię motoryzacyjnie zadowolić. Sam marzę o takim STI właśnie z tego rocznika, tylko łatwo wpaść w zajechanego trupa i kasa ucieka strumieniem. Ale ten dźwięk silnika mmmm
@zolwixx: głównie to jazda po mieście, offroad mnie nie kręci, wole proste i kręte drogi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kuraku: z wanklem, high power
@jaceks653: no i tu jest główny problem, 11letnie auta a stoją po 50 patyków ( ͡° ʖ̯ ͡°) można by się jeszcze zainteresować WRX i przerabiać go we własnym zakresie na STI ale nie wiem czy wyjdzie
@rol89: jak ktoś jest poebany i zepsuje dobre auto, udając że rajdówka jest wyścigówką, i wstawi poliuretany zamiast gum, twardy zawias i jeszcze obniży - to byćmoże.
Na seryjnym zawiasie jest napewno bardziej twardo niż w fordzie escorcie z 96r, może troche bardziej twardo niż w RX8 ale tutaj dużo zmienia odczucia masa pojazdu i grubość opon (wysokość bieżnika)
Co do samej jazdy po mieście - jak dajesz sobie radę z
@rol89: 1) czy Mazda miała remont silnika?(słyszałem, że żywotność tego silnika to ok 150kkm, jeżeli nie ma zrobionego i zbliża się do tej granicy, to czekają koszty...)
2) Jezeli szukasz Imprezki, to szukaj bezpośrednio w Niemczech, do nas raczej nie zjeżdzają dobre egzemplarze
3) Subaryna to jednak lepsze możliwości serwisu niż Mazda(szczególnie ten silnik to problem z obsługą), więc...
@beta_x: to już drugi silnik, ten ma przelatane z 70tyś więc jeszcze troche pożyje z moimi przebiegami (~7000 km rocznie). W sumie lubie te auto ale jakoś ciągnie człowieka żeby testować ciągle coś nowego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@rol89: No to co ci mogę poradzić - umów się na jazdę testową jakiegoś auta na sprzedaż z dowolnego portalu, i po jeździe będziesz wiedział wszystko( ͡° ͜ʖ ͡°). nie pojeździsz - nie będziesz wiedział
@rol89: jeżeli nie przerażają cię koszty utrzymania Imprezy, to tak. Celuj w EJ20, są trwalsze. Kapitalka i tak będzie cię kiedyś czekać i bez 10 tys zł (a nawet 2-3 krotności tej sumy) nie warto podchodzić. Z WRX jesteś w stanie w jakimś stopniu zrobić STI, ale w papierach to dalej będzie WRX, a samochód będzie przez ten czas więcej stał niż jeździł

@beta_x: 1) w RX-8 przy ok 80kkm
est przepaść, bo silniki w RX-8 to wiertarki. Moja zaczynała coś tam jechać od 5-6 tys obr. Zdrowe i seryjne STI ma taką charakterystykę, że w dolnym zakresie dostajesz konkretne jebnięcie.


@lansvans: no i o tym piszę. Coby nie było, to 2L/2,5L benzyna, nawet bez turbo, zbiera się przyzwoicie od dołu, tzn da się ruszać i jechać. A w wanklu to wątkotwórca sam wie... ruszając od wolnych to czuć że się