Wpis z mikrobloga

Wyjaśniło się od sierpnia coś w kwestii #pokemongo

- Same Type Attack Bonus (bonus tego samego typu co typ poka - 25%), jest rzeczywiście, czy tylko w kodzie gry, a w rzeczywistości nie używany?
- Double effectiveness / resistance - gdy dany atak jest podwójnie skuteczny (elektro na Gyardosa [Water/Flying] czy ice na Dragonite'a [Dragon/Flying], lub podwójnie nieskuteczny Bug-type attack na rodzinę weedli [bug jest słaby przeciw bug oraz poison])?
  • 9
@boa_dupczyciel: > I hope I @Clear ed that out for you ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Almost, my dear :)

Jakiś source do tego by dało radę? Bo szukałem, i głównie to co znalazłem to dyskusje z lipca/sierpnia na reddicie :/ A to jednak kluczowe rzeczy :) Bo np. atak, który wydaje się słabszy, po dodaniu 25%, może okazać się znacznie skuteczniejszy ( ͡° ͜ʖ ͡
Jakiś source do tego by dało radę?


@Clear: cały internet, double weakness sobie sobie sprawdź bijąć palmę np. scytherem albo parasem - schodzi jak szalona

stab sobie sprawdź licząc ilość ataków danego typu potrzebnych do rozwalenia danego poka. nie jest to czyste 25% bo jest jakoś zaokrąglane, ale niewiele od 25% odchodzi

obczaj gamepress tam znajdziesz większość odpowiedzi, dataminów i wzorów