Wpis z mikrobloga

  • 1
Motoryzacyjne mirki, jak to jest z heel-and-toe? Próbowałem to robić w kilku autach, ale zupełnie nie daję rady, może mam za dużą stopę albo pedały są zbyt blisko siebie?

Nawet naciskając na hamulec tuż przy samym zawiasie dotykam pedału gazu śródstopiem tuż poniżej małego palca.
Na razie radzę sobie w ten sposób, że poduszką pod dużym palcem operuję hamulcem a gazem steruję za pomocą poduszki pod małym palcem.

Kilka picrel w komentarzach.
#motoryzacja #samochody
uosiu - Motoryzacyjne mirki, jak to jest z heel-and-toe? Próbowałem to robić w kilku ...

źródło: comment_PxMytSD6IQBjySJh3aXS9BN4LcmJurlc.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@uosiu: imo za słabo hamujesz

w jeździe na torze/oesie zawsze robisz pełne hamowanie, wtedy pedał wpada trochę głębiej niż przy wożeniu tyłka po mieście i jest możliwe że nie starczy ci stopy żeby zrobić tak jak na drugim obrazku :D

btw. w większości aut po 2000r. nie da się zrobić heel&toe bo komputer sterujący silnikiem odcina gaz gdy wciskasz hamulec
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@el_nino123 h&t na mieście używam głównie do przegazówek przy redukcji podczas hamowania silnikiem, wtedy ECU mi nie odcina pedału gazu :-)
  • Odpowiedz
@uosiu: Jaki silnik w tym ałdi? U mnie przy takich samych pedałach nie da się robić h&t. Zbyt czuła reakcja hamulca i jest on za wysoko w stosunku do gazu.
  • Odpowiedz
@poczekaj: 1.8T/BFB@A4B6
Jak masz szerszego buta to spróbuj lewą częścią stopy pracować na hamulcu a prawą częścią stopy pracować na gazie. W traperach mogę dowolnie operować gazem w zakresie 4k rpm podczas dozowania hamulca z dowolną siłą.
  • Odpowiedz
@uosiu: też próbowałem w kilkunastu samochodach i najlepiej idzie w tych, które mają pedały gazu długi, dosiegajacy podłogi, wiesz o co chodzi :) Najlepiej wychodziło mi w e36 kumpla :p
  • Odpowiedz