Wpis z mikrobloga

Mam problem, odesłałem Note 4 na naprawę gwarancyjną (nie ładował się i nie działał port usb), odmówiono mi naprawy, tłumacząc to zalaną płytą główną (oczywiście nie zalał mi się nigdy telefon). Oczywiście serwis udokumentował zalane elementy zdjęciami. Teraz dostałem go z powrotem, i pojawił się inny problem a rozwiązał wcześniejszy, telefon teraz się ładuje i działa, ale nie działa wyświetlacz ( ͡° ͜ʖ ͡°). Na szybie miałem naklejoną szybkę z szkła hartowanego ( ) (z diamentu pewnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)) i jest dokładnie w tej samej pozycji co wcześniej czyli szyby nie zmienili. Nie znam się dokładnie, ale czy jest możliwe, że wymienili mi wyświetlacz który był bardzo dobry i ogólnie używany na niskiej/auto jasności itd. itp. na niedziałający a szybę zostawili tę samą? Dałoby się wtedy coś uderzać np. do samsunga że ich autoryzowany serwis poleciał w #!$%@? i *ukradł* mi działającą część? Naprawa gwarancyjna została odrzucona no ale to chyba nie znaczy, że tak sobie o mogą pozabierać działające części i wsadzić jakieś #!$%@?. Jak oddawałem telefon to nie stwierdzono uszkodzonego ekranu lub wyświetlacza/dotyku, jedyne co stwierdzono to nieładowanie się/niedziałający port usb. Telefon oddawałem w punkcie, ani punkt nie stwierdził uszkodzonego wyświetlacza, ani serwis.
#samsung #note4 #galaxy #android #serwisgsm
  • 10
@NupBuster: Wydaje mi się, że nie ma możliwości wymiany wyświetlacza bez zmiany szkła. Zobacz sobie na YT jak wygląda glass replacement w Note 4. Wyższa szkoła jazdy.

Zastanawiam się dlaczego przejmujesz się niedziałającym ekranem, a nie tym, że jesteś pewny, że telefonu nie zalałeś a Autoryzowany Serwis Samsung twierdzi, że to zrobiłeś. Jeśli telefon masz od nowości i jesteś w 100% pewny, że go nie zalałeś to walcz koniecznie o swoje.